آینه جم؛ مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از رفع کامل معضل بیکاری جوانان عسلویه تا پایان سال 96 خبر داد.

به گزارش آینه جم به نقل از خبرگزاری فارس ، مسعود حسنی بعد از ظهر امروز در نشستی با حضور امام جمعه اهل سنت عسلویه اظهار داشت: حمایت از محیط پیرامونی از اساسی‌ترین دغدغه‌های مسئولان پارس جنوبی است و صنعت نفت در این مسیر نهایت توان خود را به کار گرفته است.

وی افزود: حجم و کیفیت فعالیت‌های صورت گرفته در پارس جنوبی با گذشته قابل قیاس نیست و شاهد اقدامات ارزشمندی در توسعه منطقه هستیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: این مجتمع در راستای ارائه آموزش‌های تخصصی و مرتبط با صنعت نفت و گاز برای جوانان و متقاضیان شهرستان عسلویه، برنامه‌های خوبی اجرایی کرده و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

حسنی تصریح کرد: در سال جاری بیش از یکصد نفر از جوانان شهرستان عسلویه، از آموزش‌های فنی و تخصصی بهره‌مند شده‌اند و این برنامه‌ها با کیفیت مطلوبی تداوم خواهد داشت.

وی ابراز داشت: میزان جذب جوانان شهرستان عسلویه در پارس جنوبی روند رو به رشدی دارد و در حوزه پشتیبانی شاهد جذب 80 درصدی و در حوزه فنی نیز جذب 50 درصدی جوانان بومی را شاهد هستیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از رفع کامل معضل بیکاری جوانان عسلویه تا پایان سال 96 خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از فازهای جدید پارس جنوبی و در پایان طرح‌های توسعه‌ای در پایان سال 96، موضوع بیکاری جوانان منطقه به طور کامل مرتفع خواهد شد.

[کد خبر:AJ12292]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب