آینه جم؛ مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از توسعه صنایع میانی نفت و گاز در منطقه ویژه پارس خبر داد.

به گزارش آینه جم به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی منطقه ویژه پارس، مهندس مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در نشست هم‌اندیشی توسعه صنایع تکمیلی که با حضور مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران عامل شرکت های مستقر در منطقه برگزار شد گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه‌ای بر اجرای برنامه‌های اقتصادی دارند و سعی ما در منطقه آن است که در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش خام فروشی و افزایش ارزش افزوده حرکت کنیم و با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته تلاش می‌کنیم که زنجیره تولید در منطقه ویژه پارس تکمیل شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به اینکه یک‌هزار هکتار اراضی برای توسعه صنایع میانی و پائین‌دستی در منطقه ویژه پارس مهیا است، اضافه کرد: باید ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه برای بخش خصوصی معرفی شود تا از این رهگذر علاوه بر تحقق ارزش افزوده اشتغال زایی نیز افزایش یابد.
وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های وزارت نفت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و تکمیل زنجیره تولید و توسعه صنایع میانی از جمله برنامه‌های مهم در این زمینه است که در شرایط پسا تحریم این امر با جدیت بیشتری دنبال می شود.
مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در این نشست اظهار داشت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیار خوبی در منطقه ویژه پارس برای توسعه صنایع میانی فراهم است که با وجود زیر ساخت های مناسب تحقق این امر امکان پذیر است.

کفتنی  است در این نشست از مدیران عامل شرکت پتروشیمی نوری ، پتروشیمی آریا ساسول و پتروشیمی پردیس به ترتیب به دلیل بهترین عملکرد در حوزه های فعالیت های گمرکی، HSE و جذب سرمایه از سوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مورد تقدیر قرارگرفتند.

جلسه شورای راهبردی شرکتهای مستقر در منطقه  10
جلسه شورای راهبردی شرکتهای مستقر در منطقه  9
جلسه شورای راهبردی شرکتهای مستقر در منطقه  7
جلسه شورای راهبردی شرکتهای مستقر در منطقه  6
جلسه شورای راهبردی شرکتهای مستقر در منطقه  5
جلسه شورای راهبردی شرکتهای مستقر در منطقه  4
جلسه شورای راهبردی شرکتهای مستقر در منطقه  3
جلسه شورای راهبردی شرکتهای مستقر در منطقه  2
جلسه شورای راهبردی شرکتهای مستقر در منطقه  1 


جلسه شورای راهبردی شرکتهای مستقر در منطقه  12
جلسه شورای راهبردی شرکتهای مستقر در منطقه  11 

جلسه شورای راهبردی شرکتهای مستقر در منطقه  13

[کد خبر:AJ12430]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب