آينه جم - فرماندار شهرستان عسلویه از آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات باشکوه هفتم اسفندماه خبر داد.

به گزارش آينه جم،  عبدالله نادری عصر سه‌شنبه در نشست هیئت‌های انتخاباتی شهرستان عسلویه اظهار کرد: پایبندی به قانون، رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از هر گونه بی طرفی مهم‌ترین الزامات در برگزاری حماسه هفتم اسفند است.

وی با اشاره به نقش موثر مشارکت سیاسی در توسعه و ثبات سیاسی جامعه تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هر انتخاباتی نسبت به دوره‌های قبل، مشارکت سیاسی مردم بسیار بالاتر از سال‌های قبل بوده و این مصداق عینی مردم‌سالاری دینی و آگاهی نسبت به آینده کشور است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان عسلویه افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی منطقه و جهان و با تکیه بر دو اصل مشروعیت و مقبولیت، باید تلاش شود متعالی‌ترین و باشکوه‌ترین انتخابات با حضور پرشور آحاد ملت برگزار شود.

نادری با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات در نظرگرفته شده است، اضافه کرد: تمام دستگاه‌ها باید امکانات و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار هیئت‌های اجرایی و نظارت در امر انتخابات قرار دهند.

وی با اشاره به تعداد شعب اخذ رای شهرستان اظهار داشت: ۴۰ شعبه اخذ رای در شهرستان راه‌اندازی خواهد شد که از این تعداد ۹ شعبه شهری، ۲۳شعبه روستایی و هشت شعبه در شرکت‌های منطقه مستقر شده و ۲۶ شعبه ثابت و ۱۴شعبه سیار خواهد بود.

نادری گفت: امسال نزدیک به ۴۵ هزار نفر از مردم شهرستان عسلویه واجد شرایط رای دادن در انتخابات خواهند بود و بیش از ۸۰۰ نفر نیز عوامل اجرایی در امر انتخابات خواهند بود.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه هماهنگی بسیار خوبی بین هیئت‌های انتخاباتی در سطح شهرستان وجود دارد گفت: تمام تلاش‌ها باید در راستای بهتر انجام شدن این امانت بزرگ باشد که نتیجه آن سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در عرصه جهانی و گسترش شادی و نشاط و امیدواری در بین همه مردم است.

[کد خبر:AJ12636]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب