آینه جم: شرکت گاز استان بوشهر موفق به دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سطح گواهینامه از سوی کمیته دبیرخانه ششمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران گردید.

به گزارش آینه جم؛   ششمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران با شعار "تجلی گاه مدیران مالی برتر" و در حضور بیش از 1300 تن از مديران مالي، حسابداران، حسابرسان، کارشناسان، مدیران و نخبگان مالی شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی کشور به عنوان یکی از بزرگترین گردهمایی های خبرگان مالی کشور در تهران برگزار شد و از مدیران مالی برتر کشور تقدیر شد.

در همین راستا شرکت گاز استان بوشهر موفق به دریافت  جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سطح گواهینامه از سوی کمیته دبیرخانه ششمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران گردید. 

مدیر امور مالی شرکت گاز استان گفت:  گواهینامه یاد شده در راستای تعیین جایگاه و نیز سنجش توانمندی حوزه مدیریت مالی شرکت ، با استاندارد های پیاده شده روز دنیا در کشور و با رویکرد شناخت نقاط قوت و ضعف در زمینه های بهبود فرایندها در مقام مقایسه و رقابت با شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی ایرانی ، به این شرکت اهداء شده است .

کامران ترازویی با بیان اینکه این موفقیت علاوه بر مدیریت مجموعه ، مرهون زحمات و تلاش های بی وقفه و دقت بالای پرسنل مجرب واحد مالی در انجام وظایف محوله بوده است افزود : استفاده از پرسنل مجرب و حرفه ای در واحد مالی شرکت ،  پیاده سازی و پیروی از استانداردها و رهنمود های سازمان حسابرسی ، دریافت گزارش مقبول صورت های مالی از سازمان حسابرسی ،رعایت قوانین و مقررات مالی و مالیاتی و نیز سود دهی مناسب ظرف مدت سه سال گذشته ،گوشه ای از عملکرد و نکات شاخص حوزه مالی این شرکت می باشد .

شایان ذکر است برگزاری جایزه ملي مدیریت مالی ایران از سال 1389 بسترساز بهبود و ارتقاء سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های شرکت‌کننده گرديده است.

 این جایزه با اهداف ايجاد شفافيت مالي و اقتصادي، حمایت از مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای ميان شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت‌مالی و اقتصادی بنگاه ها در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک و معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه‌های مالی و اقتصادی و همچنین فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی برگزار می‌شود.

[کد خبر:AJ12848]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب