آينه جم : مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: نام مرا بدون مشورت و هماهنگی در لیست اصلاح طلبان قرار دادند.
به گزارش آينه جم ، خبرگزاری مهر نوشت : با بالا گرفتن تب انتخابات اوضاع ارائه لیست‌ها داغ شده و گروه های مختلف سیاسی نام افراد گوناگون را در لیست های خود قرار می دهند و در این میان برخی افراد از قرارگرفتن در بعضی از لیست ها اعلام بی اطلاعی می کنند.

در این میان لیستی برای مجلس خبرگان رهبری توسط بی بی سی به نام لیست مورد نظر هاشمی رفسنجانی ارائه شد که بخشی از این روحانیون بنام از قرار گرفتن در این لیست اعلام ناراحتی کرده و بیان کردند که بدون اجازه نام آنها قرار گرفته است.

جالب توجه است که چند روز پیش لیستی از کاندیدهای مورد حمایت اصلاح طلبان در تعدادی از استان ها برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری منتشر شده است و در این میان نام حضرت آیت الله حسینی بوشهری نیز به عنوان یکی از نامزدهای مورد حمایت این جریان در این لیست ارائه شده است.

آیت الله حسینی بوشهری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص صحت و سقم این لیست و اینکه آیا با وی در این زمینه مشورت شده است یا خیر، گفت: با بنده مشورت و هماهنگی نشده است و اینجانب در لیست جامع مدرسین قرار دارم که یک نهاد حوزوی است.

وی با بیان اینکه رابطه من با مردم استان بوشهر براساس معیاری و دسته بندی های سیاسی معمول نیست، اضافه کرد: همواره مشمول لطف و محبت مردم استان بوده‌ام و با تمام وجود به‌تمام مردم استان بوشهر تعلق دارم.

رئیس حوزه علمیه های کشور بیان کرد: شناخت مردم استان بوشهر نسبت به اینجانب بر اساس معیارهای اسلام، انقلاب و رهبری معظم و ارادت خالصانه به خود آنها است.

کاندیدای پنجمین دوره از مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: همه مردم استان بوشهر می‌داند که متعلق به مردم هستم و تعلقی به این دسته و آن دسته ندارم.

توضیح آينه جم : لازم به ذکر است که جضرت آیت الله حسینی بوشهری در ادوار گذشته نیز بدون توجه به گرایشات سیاسی و تنها بر اساس ولایتمداری و شایسته سالاری مورد توجه اکثریت قاطع مردم بوشهر قرار گرفته بوده است و اکنون نیز بدون شک چنین خواهد شد .

[کد خبر:AJ13322]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب