آينه جم : کاربران پایگاه اطلاع رسانی «خلیج فارس» معتقدند: فضای مجازی اعم از شبکه های موبایلی و اینترنتی مهمترین منبع کسب اطلاعات در مسیر انتخابات و تعیین کاندیدای شان است.

به گزارش «آينه جم»؛ در جریان یک نظرسنجی در پایگاه اطلاع رسانی «خلیج فارس» از خوانندگان درباره مهمترین منبع کسب اطلاعات در مسیر انتخاب نمایندگان مجلس پرسش کردیم و چهارگزینه نیز برای پاسخگویی پیش بینی شد.

در این نظرسجی که 72 ساعت فعال بود و هر کاربر فقط یک بار امکان مشارکت در آن داشت، نشان داد شبکه های مجازی اعم از شبکه های موبایلی و اینترنتی با 54 درصد آرا به عنوان مهمترین منبع کسب اطلاعات در مسیر انتخاب نماینده مجلس شناخته می شود.

طبق این نظرسنجی، تبلیغات حضوری شامل ستادهای تبلیغاتی، نشست ها و سخنرانی ها نیز با اختلاف دو برابری نسبت به گزینه نخست (26 درصد) در مرحله بعدی قرار دارد.

گزینه های دیگر شامل "نشریات - خبرگزاری ها- سایت ها" و "تبلیغات خیابانی" هم نتوانستند در مسیر رقابت با فضای مجازی و تبلیغات حضوری به سهم بالایی میان مردم دست پیدا کنند و با فاصله ای فاحش در پایان گزینه ها قرار گرفتند تا نشان دهنده جایگاه رسانه های نوین در فضای انتخاباتی امسال باشد.

[کد خبر:AJ13360]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم

کانال تلگرامی پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم