به گزارش آینه جم: مشاور و مجری پروژه طرح گردشگری دریایی عسلویه یادآور شد: این طرح در 20 هکتار از اراضی ساحلی منطقه شیرینو در عسلویه ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه طی شش ماه گذشته 20 میلیارد تومان در این پروژه گردشگری دریایی هزینه شده است، گفت: این پروژه آماده بهره برداری است.

سلیمانی مقدم گفت : در طرح بزرگ گردشگری دریایی عسلویه، بخش اعظمی از المان های گردشگری دریایی دنیا به علاقه مندان ارائه خواهد شد و آنها را با معنای واقعی آرامش در ساحل و گردشگری دریایی و ساحلی به طور کامل آشنا خواهد کرد.
وی تاکید کرد: 27 اسفند امسال باحضور مقامات ارشد کشوری و با احتمال زیاد با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری و چندین معاون وزیر، بزرگترین پروژه گردشگری کشور در عسلویه به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه گفته های خود همچنین خاطرنشان کرد: این پروژه به گردشگران نوروزی که به عسلویه سفر می کنند،خدمات رسانی خواهد کرد.

این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری دریایی با بیان اینکه در ساحل این پروژه سوئیت های اقامتی لوکس ایجاد شده است، گفت: این سوئیت ها ظرفیت اقامت سه هزار نفر گردشگر را دارد.

به گفته مشاور و مجری طرح سرمایه گذاری گردشگری دریایی عسلویه، بدون انجام هیچ گونه تبلیغی تمام اتاق این سوئیت ها هم اکنون رزور شده است.

سلیمانی مقام اظهار داشت: مبلغ ورودی به این مجموعه گردشگری برای هر نفر 100 هزار تومان تعیین شده است. این مجموعه گردشگری ویژه گردشگران VIP ساخته شده است تا گردشگرانی را که برای استفاده از تفریحات دریایی به سایر نقاط دنیا سفر می کردند ، جذب کنیم.

امکانات طرح گردشگری دریایی بزرگ عسلویه با امکانات گردشگری ساحلی و دریایی در کشورهایی نظیر مالزی و مالدیو به شدت قابل رقابت و تا حدی نیز بهتر است.

وی یادآور شد: پیش بینی می شود این منطقه گردشگری در عسلویه با کیش رقابت و تعداد زیادی از گردشگرانی که به این جزیره سفر می کنند را نیز جذب کند.

سلیمانی مقدم با تاکید بر اینکه این طرح گردشگری به نمونه گردشگری دریایی در جنوب کشور تبدیل خواهد شد، اذعان داشت: به منظور ایجاد این طرح تمام مطالعات زیست محیطی انجام شده و مجوزهای لازم از محیط زیست دریافت شده و ساخت و ساز در حریم 60 متر از دریا نیز رعایت شده است.

وی یادآور شد: در این طرح گردشگری، پلاژ شنا، باشگاه های ارائه دهنده انواع ورزش های دریایی، اریکه ساحلی، لمکده ساحلی، مبلمان سحلی، شهربازی، بازارچه صنایع دستی، رستوران و ... به گردشگران خدمات مناسب و بی نظیر گردشگری را ارائه خواهند داد.

وی ادامه داد : همچنین در ایام نوروز باشگاه آموزش غواصی نیز در این طرح به گردشگران خدمات ارائه می دهد تا گردشگران بتوانند دنیای زیرآب را نیز تماشا کنند و بیش از پیش از سفر به سواحل خلیج فارس لذت برند.

مشاور و مجری طرح سرمایه گذاری گردشگری دریایی عسلویه با اشاره به اینکه این پروژه ها در فاز نخست این طرح ایجاد شده است، اظهار کرد: پروژه های گردشگری دریایی و ساحلی مذکور ، 30 درصد کل طرح کلان گردشگری دریایی عسلویه را تشکیل می دهد.

منبع:تسنیم

[کد خبر:AJ13710]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب