آینه جم؛ رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه از تجهیز 15 مدرسه و 70 کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی عسلویه خبر داد.

به گزارش آینه جم؛ سید علیرضا سنگی‌فرد ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد تسهیلات سفر عسلویه اظهار داشت: تمهیدات لازم برای اسکان مهمانان نوروزی توسط آموزش و پرورش شهرستان اتخاذ شده و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه خاطر نشان کرد: این مجموعه در راستای خدمات رسانی به مهمانان و فرهنگیان گرامی، تعداد 15 مدرسه که دارای 70 اتاق است را برای سکان در نظر گرفته است.

سنگی‌فرد تصریح کرد: با عنایت به پیش بینی ستاد اسکان شهرستان، امسال با افزایش حجم مسافرین روبرو خواهیم شد، به همین دلیل مدارسی نیز به عنوان رزرو برای مواقع اضطراری در نظر گرفته‌ایم.

وی یادآور شد: فرهنگیان و مهمانان می‌توانند به سایت اسکان مراجعه کرده و محل سکونت خویش را انتخاب کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه تاکید کرد: همکاران ما در ستاد اسکان، سعی و تلاش خواهند کرد که مسافرین محترم با اطمینان خاطر سفر خوبی داشته باشند.

سنگی‌فرد افزود: با توجه به اینکه شهرهای عسلویه و نخل تقی از لحاظ پذیرش مسافر، بیشترین حجم را دارند، لذا می‌طلبد شهرداران محترم کما فی‌السابق در کنار آموزش و پرورش باشند.

وی ابراز داشت: فرماندار شهرستان، شهردار عسلویه، شهردار نخل تقی و دهیاران،همواره ما را در امر خدمات رسانی و تجهیز محل‌های اسکان یاری کرده‌اند که باید از این عزیزان تقدیر کنیم.

[کد خبر:AJ13882]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب