آینه جم:  با حضور اعضای کارگروه گردشگری شهرستان دیر، از اولین مسافران نوروزی از سراسر کشور به شهرستان دیر استقبال شد و هدایا و بسته‌های فرهنگی شهرستان دیر تحویل مسافران شد.

به گزارش«آینه جم» به نقل از مهر؛ فرماندار شهرستان دیر صبح یکشنبه در این مراسم که در ورودی غربی شهر دیر برگزار شد با تبریک سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» به تمامی هموطنان در سراسر کشور گفت: شهرستان دیر از هر لحاظ آماده ورود مسافران است و تمامی امکانات این شهرستان بسیج شده تا امسال نوروز خوبی برای هم‌وطنان رقم بخورد.

http://media.mehrnews.com/d/2016/03/20/3/2031874.jpg

حمزه اعتماد، ایام نوروز را فرصت مطلوبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، صنایع دستی، قابلیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان دانست و اظهار داشت: به منظور ارج نهادن به سنت ایرانیان و استقبال از مسافران نوروزی، در نخستین روز از ایام عید به نخستین مسافران نوروزی در مبادی ورودی شهرستان دیر گل، صنایع دستی و سوغات های مخصوص این شهرستان تقدیم شد.

اعتماد به استعدادهای گردشگری، طبیعی و تاریخی شهرستان دیر اشاره کرد و افزود: شهرستان دیر با داشتن طبیعیت زیبا، جاذبه‌ها و چشم‌اندازهای برتر، بقاع و امامزاده‌ها و روستاهای هدف گردشگری و سواحل زیبا آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر نیز در این مراسم، فعالیت نیروهای خدمات‌رسان طرح‌های نوروزی را سبب آرامش خاطر و اطمینان بیشتر مسافران دانست و تصریح کرد: برخورد مناسب و پاسخگویی خوب به مسافران و گردشگران یک اصل مهم و اساسی در روند خدمت‌رسانی ستاد تسهیلات خدمات سفر با مردم است.

مهدی نظامیان با اشاره به راه‌اندازی کمپین ملی نه به تصادفات جاده‌ای، بی‌گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم، گفت: این کمپینگ‌ها با هدف پیشگیری از تصادفات جاده‌ای و در ورودی‌های شهرستان دیر توسط هلال احمر شهرستان دیر راه‌اندازی شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر از راه اندازی ۷ پایگاه جاده‌ای، دریایی، امداد ساحلی و راهنمای مسافران نوروزی در شهرستان دیر خبر داد و افزود: در این طرح تعداد ۶۰ نفر از جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان دیر شرکت دارند.

نظامیان اظهار داشت: در ایستگاه‌ها خدماتی همانند اندازه‌گیری فشار و قندخون، توزیع بروشورهای آموزشی، پخش نقشه شهرستان و... به مسافران نوروزی ارائه می‌شود.

در این مراسم به تعدادی از مسافران و میهمانان نوروزی که وارد شهرستان دیر شدند توسط فرماندار و مسئولان شهرستان بسته‌های فرهنگی و گردشگری شهرستان دیر اعطا شد.

همچنین بروشورهای معرفی گردشگری و اماکن تفریحی و توریستی شهرستان دیر و اطلاعات گردشگری نیز توسط چادرهای هلال احمر در بین مسافران توزیع شد.

[کد خبر:AJ14046]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب