00000000.jpg

آینه جم: شاهد انتصاب یک معاون استاندار، یک معاون مدیرکل، دو معاون فرماندار و دو بخشدار در استان بوشهر خواهیم بود.

به گزارش آینه جم:پس از تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان ها و حذف معاون برنامه ریزی در استانداری های سراسر کشور با دستور وزیر کشور از سال گذشته معاون هماهنگی امور اقصادی استانداری ها تشکیل و در تعدادی از استان ها نیز شروع به کار نمودند ولی در استان بوشهر هیچ شخصی جهت سکان مدیریتی این معاونت تا کنون منصوب نشد.

اکنون پس از گذشت یک سال از تشکیل  معاونت هماهنگی امور اقتصادی با دستور دیگری این معاونت  با معاونت توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری ها ادغام و طی حکمی انتصاب جدیدی صورت خواهد گرفت.

در استان بوشهر نیز معاون جدید هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری تشکیل و سعید زرین فر معاون کنونی توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر عهده دار این مسئولیت خواهد شد.

براساس گزارش جنوب پرس، در ادامه تغییرات مدیریتی استان بوشهر محمود رضایی از نیروهای محیط زیست  بوشهر به عنوان بخشدار جزیره خارگ منصوب شد.

پیش از این عسکر زارعی بخشدار این جزیره بود. وی نیز در روزهای آینده مسئولیت جدیدی خواهد گرفت.

همچنین براساس شنیده ها تا کنون چندین نفر گزینه معاون سیاسی فرمانداری بوشهر می باشند که اگر اتفاق خاصی روی ندهد شاهد یک انتصاب دیگری خواهیم بود.

معاون سیاسی فرمانداری دیلم که از چند ماه گذشته تا کنون با سرپرستی اداره می شود شاهد امضاء حکم معاون جدید خواهد بود.

در ادامه تغییرات مدیریتی استان، رسول رستمی بخشدار دلوار گزینه معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر می باشد.

و براساس شنیده ها اسماعیل کاظمی نیز گزینه بخشداری دلوار می باشد.

کاظمی سابقه سرپرستی فرمانداری بوشهر، سرپرستی فرمانداری تنگستان، معاون فرمانداری تنگستان،  مدیرکل اداری مالی استانداری بوشهر و فرماندار دیلم را داشته است.

شنیده های هفتگی از انتصاب جدید در استان:

گزینه احتمالی فرمانداری تنگستان

شنیده می شود عادل دهدشتی گزینه فرمانداری تنگستان می باشد. وی که خواهرزاده محمدباقر سعادت منتخب دشتستان در مجلس دهم است، دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان می باشد. وی پیش از این معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان بود که به منظور کاندیداتوری در انتخابات مجلس استعفاء کرد، اما پشت سد شورای نگهبان باقی ماند. گفته می شود مراحل انتصاب وی به سمت فرمانداری این شهرستان در حال انجام است.

پست پیشنهادی به فرماندار سابق بوشهر

گفته می شود پس از کناره گیری حسن ابراهیمی فرماندار مرکز استان و انتصاب عباس جمشیدی فرماندار کنگان به سرپرستی این فرمانداری، پیشنهاد مدیرکلی در برخی ادارات تابعه استانداری به وی داده شده، اما گویا وی اعلام داشته برای مدتی بنای پذیرش مسئولیت جدید را ندارد و فعلا به عنوان کارشناس در استانداری فعالیت می کند. خبر می رسد مدیرکلی امور اجتماعی استانداری یکی از گزینه های پیشنهادی به ابراهیمی می باشد. شایان ذکر است حجت الاسلام حسین رزمجو مدیرکل امور اجتماعی استانداری اخیرا بازنشسته شده است.

حاجیانی از نفت بازنشسته شد

به نوشته خلیج فارس، خبر می رسد وزیر نفت اقدامی برای تمدید اشتغال حجت الاسلام عبدالله حاجیانی نکرده و ایشان در آخرین روز کاری اسفندماه رسما بازنشسته شد. وی که سابقه نمایندگی استان در دوره های پنجم و ششم در مجلس شورای اسلامی دارد، پس از نمایندگی در منطقه ویژه اقتصادی پارس بعنوان مدیر اشتغال منطقه و طی دو سال اخیر هم به عنوان مدیر پایگاه مقاومت آن فعالیت می می کرد.

انتصاب مسئولان دفتر شهریاری در دشتی و تنگستان

سید کمال الدین شهریاری منتخب دشتی و تنگستان در مجلس دهم در ایام تعطیلات نوروزی مسئولین دفتر ارتباطات مردمی اش در این دو شهرستان را منصوب کرد. براین اساس یعقوب مقاتلی فرهنگی بازنشسته و مدرس دانشگاه به عنوان رییس دفتر شهریاری در شهرستان دشتی و اکبر دشتی فرهنگی بازنشسته هم عهده دار این مسئولیت در تنگستان شد.

گزینه استان برای مدیرکلی ورزش و جوانان

گفته می شود نادر آزاده از سوی استان برای مدیرکلی ورزش و جوانان به این وزارتخانه معرفی شده است. آزاده عضو سابق شورای شهر شبانکاره و مدیر فعلی ورزش و جوانان دشتستان می باشد. شایان ذکر است احمد بهروزیان فرد در آستانه بازنشستگی می باشد.

گزینه معاونت سیاسی فرمانداری گناوه

سومین معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه در دولت یازدهم در شرف انتصاب است. در شرایطی که هنوز سیدعلی پاکنژاد به عنوان سرپرست این فرمانداری معارفه نشده، خبر می رسد "عبدالرضا بازدرهوا" از فرهنگیان گناوه به عنوان بخشداری مرکزی و حسین امیری بخشدار مرکزی به معاونت سیاسی فرمانداری گناوه منصوب خواهند شد. پیش از این محمد ندومی حدود 6 ماه معاون سیاسی این فرمانداری بود و پس از انتخابات از سمتش کنار رفت.

 

[کد خبر:AJ14337]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب