آینه جم : هفته اول لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران اغاز شد و دریانوردان پارس جنوبی در اولین گام موفق شد با نتیجه 10 بر 2 ملوان بندرگز را شکست دهد.

به گزارش « آینه جم» به نقل از فوتبال بوشهر؛ در این دیدار که به میزبانی شیرهای پا برهنه بوشهری برگزار شد، شاگردان عباس طبیب نژاد در یک بازی یکطرفه وبا حضور ستاره های ملی پوش خود حریف را با شکست بدرقه کردند.در وقت اول بازی محمد معصومی،امیر حسین اکبری و علی نادری برای دریانوردان پارس گلزنی کردند و تنها گل بندر گزی ها را محمد سادات به ثمر رساند تا نتیجه بازی 3بر 1 به سود بوشهری ها خاتمه یابد.

در وقت دوم مسلم مسیگر کاپیتان باتجربه دریانوردان راه افتاد و با پاس های زیبای خود دیگر بازیکنان تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داد.علی نادری و محمد احمدزاده دو گل دیگر به ثمر رسانددند تا حساب کار در پایان وقت دوم 5بر1 به سود میزبان شود.

وقت سوم بازی با گلهای پیاپی بازیکنان دریانوردان ادامه پیدا کرد.امیرحسین اکبری،مجتبی نجفی2بار،علی نادری و محمد احمدزاده گلهای ششم تا دهم دریانوردان را به ثمر رساندند .محمد سادات بازیکن خوب ملوان یکی از گلهای خورده تیمش را جبران کرد تا بازی با نتیجه 10 بر 2 به سود نماینده بوشهر در لیگبرتر ساحلی ایران خاتمه یابد.  

دریانوردان پارس جنوبی در هفته دوم این بازی ها راهی ابادان خواهد شد.

تصاویر افشین انصاری از این مسابقه را می بینید:

[کد خبر:AJ14545]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب