آینه جم؛ مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس درگردهمایی ایثارگران منطقه ویژه پارس گفت: قدرت امروز ایران اسلامی نشات گرفته از جهاد در عرصه های مختلف کشور است .

به گزارش آینه جم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مهدی یوسفی صبح امروز دوشنبه( 3 خردادماه) در آیین برگزاری هفتمین گردهمایی ایثارگران منطقه ویژه پارس ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج) با بیان اینکه هم اکنون در گوشه وکنار جهان جبهه استکبار از تمام توان خود برای فشار به ملت های مستقل استفاده می کند گفت: با گذشت سالها از دوران استعمار اما همچنان روحیه استعمارگری در برخی از کشورهای غربی وجود دارد ولی در برابر این کشورها، ایران اسلامی همواره در کنار ملت های آزادی خواه جهان ثابت قدم مانده است و این نشات گرفته از انقلاب اسلامی و نهضت عاشواست.
مدیر عامل سازمان مطنقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: ملت ایران همیشه بر اساس معیارهای منطقی در برابر کشورهای استعماری عمل کرده است که موفقیت های کشور در عرصه های مهم سیاسی جهان نیز متاثر از همین منطق بوده است .
وی آزادی سازی خرمشهر را تبلور دلاوری و جانفشانی رزمندگان اسلام دانست و تاکید کرد:  آزاد سازی خرمشهر که رژیم بعث عراق و حامیانش را متحیر کرد حاصل مقاومت رزمندگانی بوده است که جان خود را برای دفاع از وجب به وجب خاک این کشور در طبق اخلاص گذاشتند و قدرت امروز ایران اسلامی حاصل آن دلاوری ها بوده است.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس قدرت را یک مولفه بسیار مهم در جهان امروز دانست و تاکید کرد:عرصه جهاد در دنیای معاصر محدود نیست و خوشبختانه در حال حاضر این جهاد در سه عرصه دفاعی، دیپلماسی و اقتصادی  در کشور در جریان است  که  قدرت کشور در حال حاضر متاثر این عرصه های جهاد است.
وی آزادسازی خرمشهر ،موفقیت دیپلماسی کشور در عرصه هسته ای و تلاش برای تولید گاز از میدان مشترک پارس جنوبی  را از موفقیت های مهم در این عرصه بر شمرد و گفت:دستاورد های این روزهای فرزندان اران اسلامی در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی که همگان با تدبیر دولتمردان تدبیر و امید در سایه رهنمود مقام معظم رهبری  و با یکدلی و همراهی  ملت بزرگ ایران اسلامی  بدست آمده در تداوم مسیر ایثارگری های بزرگمردان و شیر زنانی است که با با فداکاری حماسه سترگ سوم خرداد  را خلق کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سعادت در هفتمین گردهمایی ایثارگران منطقه ویژه پارس نیز در این آیین با اشاره به نقش عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر در سایر دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس گفت: فتح خرمشهر از فتح الفتوحات  ایران اسلامی بوده که محور موفقیت های بعدی رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس محسوب می شده است.

معاون صیانت شرعی حفاظت ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: عشق و علاقه به اهل بیت(ع) ، وحدت و همدلی و رهنمودهای ولایت فقیه توانست در ایثارگران روحیه ای مضاعف ایجاد کند که رزمندگان ایران اسلامی با این روحیه در هشت سال دفاع مقدس جانانه از مرز و بوم ایران اسلامی دفاع کردند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه ولایت در پیشبرد اهداف ایران اسلامی  گفت:در جامع امروز داخلی و جهانی نقش محوری ولایت تاثیرات متعددی در تحولات بین المللی داشته است که مقاومت نیروهای مردمی در سوریه و عراق گوشه هایی از آن است.

سعادت افزود: امروز، دیروز و همیشه قدرت ما در پرتو ولایت است و دشمن این قدرت ما را نشانه گرفته در حالی که آنها نمی دانند ملت و دولت ما قدرت خود را در پرتو ولایت یافته اند و این قدرت ناگسستنی است.


هفتمین گردهمایی ایثارگران منطقه ویژه پارس 11
هفتمین گردهمایی ایثارگران منطقه ویژه پارس 10
هفتمین گردهمایی ایثارگران منطقه ویژه پارس 9
هفتمین گردهمایی ایثارگران منطقه ویژه پارس 8
هفتمین گردهمایی ایثارگران منطقه ویژه پارس 6
هفتمین گردهمایی ایثارگران منطقه ویژه پارس 5
هفتمین گردهمایی ایثارگران منطقه ویژه پارس 1
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

هفتمین گردهمایی ایثارگران منطقه ویژه پارس 18
هفتمین گردهمایی ایثارگران منطقه ویژه پارس 15

هفتمین گردهمایی ایثارگران منطقه ویژه پارس 16
هفتمین گردهمایی ایثارگران منطقه ویژه پارس 13
هفتمین گردهمایی ایثارگران منطقه ویژه پارس 11

[کد خبر:AJ15766]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب