آینه جم؛ فرماندار عسلویه گفت: با توجه به مشکلات متعدد آب در شهرستان با جدیت به دنبال حل مشکل آب آشامیدنی شهرستان هستیم.

به گزارش  آینه جم ؛ عبدالله نادری ظهر امروز در نشست رسیدگی به وضعیت آب شهرستان عسلویه اظهار داشت:  مدیریت وضعیت موجود و اصلاح الگوی مصرف و نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب می‌توان گام‌های مؤثری در هدفمند کردن شرایط موجود برداشت.

فرماندار عسلویه در ادامه افزود: با اطلاع از میزان مصرف دقیق آب، برنامه‌ریزی توزیعی مناسب و اصلاح شبکه آبرسانی و یکسان کردن آن از جمله راه‌های برون‌رفت از شرایط فعلی است.

نادری با اشاره به قانون‌مندی در پرداخت‌های مشترکین و استفاده درست از مصرفی موجود، افزود: استفاده نادرست از میزان آب شرب موجود در سایر بخش‌ها از جمله کشاورزی باعث توزیع نامناسب آب و درنتیجه مشکلاتی در این بخش شده است که باید با متخلفان آن برخوردهای قانونی صورت گیرد.

فرماندار عسلویه در ادامه ضمن تأکید بر جایگاه کار فرهنگی در اصلاح الگوی مصرف از امامان جمعه و جماعات و معتمدین محلی خواست تا با تشریح مشکل کشور در بخش آب مردم را به‌صرفه جویی در مصرف آب تشویق کنند.

نادری در مورد اقداماتی آتی برای مقابله با مشکل آبرسانی روستاهای بخش چاه مبارک بیان کرد: نصب کنتور بر ورودی هر یک از روستاها برای تعیین میزان آب دریافتی هر روستا و برنامه‌ریزی برای مدیریت آن، دو اصلاح و عیب‌یابی شبکه به‌منظور آب‌رسانی کامل به تمام نقاط روستا، واگذاری چند دستگاه آب‌شیرین‌کن به روستاهای بخش برای نصب و بهره‌برداری و برخورد قانونی با متخلفان و انشعابات غیرمجاز از اقدامات مهم برای مقابله با مشکل آبرسانی روستاهای بخش چاه مبارک است.

همچنین فرماندار عسلویه با همراهی طاهریان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر از وضعیت آبرسانی روستاهای این بخش بازدید کردند.

[کد خبر:AJ16287]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب