آینه جم: به نظر می رسد باشگاه پارس جنوبی جم نماینده استان بوشهر در فصل آتی لیگ آزادگان دچار چالش جدیدی شود.

شانس غیربومی‎ها برای مربیگری پارس جم، بیشتر از مربیان بوشهری

به گزارش «آینه جم» به نقل از فوتبال بوشهر؛ از روز گذشته خبر جدایی مهدی پاشازاده سرمربی موفق پارس جنوبی جم از این تیم در فضای مجازی و رسانه های بومی و حتی کشوری دست به دست شد. این در حالی بود که پاشازاده بارها در گفتگوهای خود اعلام کرده بود که قرارداد دو ساله ای با جمی دارد و در فصل آتی هم کنار پارسی ها حضور خواهد داشت،اما گویا حکایت جدیدی قرار است برای نماینده استان رخ دهد.

سرمربی پارس جنوبی این روزها به شدت درگیر بیماری مادرش شده و هیچ اظهار نظری کرده ،اما به نظر می رسد تا 24 ساعت آینده تکلیف نیمکت تیم متمول استان بوشهر مشخص خواهد شد.

گزارش فوتبال بوشهر می افزاید: هر چند تاکنون هیچ اظهار نظر رسمی از سوی مسولان پارس جنوبی جم در رسانه ها مطرح نشده اما برخلاف برخی گمانه زنی ها اگر توافقی با مهدی پاشازاده حاصل نشود، گزینه های بومی نظیر حمید کللی فرد، غلام دلگرم و سعید مفتخر مد نظر نیستند مگر آنکه اتفاق غیر قابل پیش بینی صورت گیرد!

برخی منابع از مذاکرات با منصور ابراهیم زاده سرمربی سابق ذوب آهن خبر داده اند که باشگاه مس کرمان خبر توافق با وی را رسانه ای کرد تا وی عملا از نیمکت پارس جنوبی دور شود. از هومن افاضلی، مجتبی تقوی و یکی دو گزینه دیگر هم نام برده شده اما همگی در حد گمانه زنی خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید مدیران رده بالای باشگاه پارس جنوبی جم، طی روزهای آتی چه تصمیمی خواهند گرفت و چه کسی روی نیمکت پارس جنوبی خواهد نشست.

[کد خبر:AJ16585]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب