آینه جم ، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در گفتگویی با روزنامه پیام عسلویه گفت: وضعیت اشتغال به کار نیروهای بومی در مراکز نفتی منطقه عسلویه در یکی دو سال گذشته با تلاش های مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و فرماندار عسلویه بسیار بهتر شده است.

به گزارش آینه جم ، امام جمعه عسلویه با اشاره به سخنان خود در خطبه های نماز جمعه اخیر، تصریح کرد: وضعیت جذب نیروهای بومی در در یکی دو سال اخیر در مقایسه با سال های پیش ، بهتر شده است، و ما امیدواریم با جدیتی که در آقایان یوسفی و نادری برای پیگیری این موضوع است، سهم اشتغال نیروهای بومی عسلویه در مراکز نفتی مستقر در عسلویه بیشتر شود.
امام جمعه عسلویه با اظهار رضایت از عملکرد مهندس یوسفی در مدیریت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، افزود: از مدیریت، همراهی و همفکری مهندس یوسفی کاملاً راضی هستیم، و انصافاً ایشان تلاش و اهتمام ویژه ای برای رفع مشکل بیکاری جوانان این منطقه دارند.
وی افزود: برخی از مدیران عامل شرکت های مستقر در عسلویه به بهانه اینکه در صدد جذب نیروهای بومی هستند، متأسفانه مبادرت به جذب همشهریان خود در فرصت های شغلی ایجاد شده کرده اند، و ما مستندات این اقدامات را داریم.
خطیب جمعه عسلویه با بیان اینکه اشتغال حق مردم عسلویه است، افزود: تعداد زیادی از جوانان تحصیل کرده این منطقه بیکارند، و این مشکل با توجه به زمینه های اشتغالی که در این منطقه ایجاد، لیکن در اختیار نیروهای بومی قرار نمی گیرد، برای ما سخت می آید.

هاشمی نژاد با اشاره به وضعیت بیکاری و رکود در فعالیت های صیادی، تجاری و کشاورزی، خاطر نشان کرد: انتظار و توقع مردم این است که شرکت های نفتی زمینه اشتغال بیشتر فرزندان این منطقه را فراهم کنند.
مهندس یوسفی به معنی واقعی کلمه با مردم و مسئولان شهرستان همراه است.
حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد حضور مهندس یوسفی را در محافل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شهرستان عسلویه را یکی از ویژگی های بارز مدیریتی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برشمرد، و افزود: حضور ایشان در بین مردم و شرکت در اجتماعات آنان از شاخص های خوب مدیریتی مهندس یوسفی است.

[کد خبر:AJ16596]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب