آینه جم: تیم فوتبال پارس جنوبی جم در کیش اردوی آماده سازی برپا کرده است.

http://www.dsport.ir/files/1395/04/7977498_6570.jpg

به گزارش آینه جم:شاید خبر عجیب باشد اما واقعی است! نماینده استان بوشهر در رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور پس از جذب بازیکنان مورد نظر در اردوی تهران راهی کیش شده است و قرار است اردویی یک هفته ای در این جزیره زیبا و دیدنی داشته باشد.

از آن سو میگوییم عجیب است چرا که این روزها تمامی تیم های لیگ برتری و لیگ یکی اردوی آماده سازی خود را در تهران، کرج ، اردبیل و شهرهایی برپا می کنند که دارای شرایط آب و هوایی مناسب هستند از طرفی ورود تیم ها در کمپ های کرج ، تهران و ... باعث می شود تیم ها فرصت انجام بازی های تدارکاتی و ارزیابی بازیکنان جذب شده را داشته باشند که مطمئنن بدلیل عدم حضور تیم ها در این فصل از سال در جزیره کیش چنین فرصتی را برای پارس جنوبی جم بوجود نخواهد آورد.

اما از مربیان با دانش و با تجربه ای چون مجتبی تقویی و اکبر محمدی بعید است که جزیره کیش را برای اردوی تیم انتخاب کرده اند. جزیره ای که در این روزها دمایی کمتر از 40 درجه سانتی گراد بالای صفر را تجربه نمی کند.

انتخاب این مکان از یک طرف همه را بهت زده کرده است و ذهن ها را به این سمت و سو برده است که احتمالا قرار است پشت پرده اتفاقی در کیش رخ دهد که از چشم همه پنهان بماند.

تمرینات این تیم در جزیره کیش در سه نوبت ، ساعت 5 صبح ، ظهر سالن بدنسازی و شب در زمین چمن در حال پیگیری است. تمریناتی که گفته می شود در این هوای گرما و طاقت فرسا آسیب دیدگی جدی را برای بازیکنان در پی خواهد داشت و به احتمال فراوان شاگردان تقوی هفته های اول لیگ را به دلیل مصدومیت از دست خواهند داد.

در پایان این سوال پیش می آید کدام عقل سلیم و کارشناسی شده ای حکم می کند در این فصل از سال تیمی در جزیره کیش اردو بزند و هزینه سرسام آوری را برای باشگاه در پی داشته باشد؟

 

**دی اسپرت

 

[کد خبر:AJ17008]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب