آینه جم - فرماندار جم گفت: طرح نخبه پروری از طرح های خوبی بود که توسط منطقه ویژه اقتصادی پارس در شهرستان برگزار شد و انتظار داریم در سال تحصیلی جدید نیز این طرح برگزار شود.

به گزارش آینه جم ، فتح الله نوروزی ظهر چهارشنبه در چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش جم با تاکید بر لزوم تربیت نیروی انسانی کارآمد و توانمند اظهار داشت: باید علاوه بر آموزش دانش‌آموزان، تقویت مهارت‌های زندگی نیز در دستور کار برنامه ریزان آموزشی شهرستان قرار گیرد تا فارغ التحصیلان در همه ابعاد به بالندگی برسند.

وی با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش شهرستان طی سال های اخیر خاطرنشان ساخت: وجود استعدادهای سرشار، همت و پشتکار فرهنگیان و برنامه ریزی و نظارت مجموعه مدیریتی آموزش و پرورش از عوامل موفقیت دستگاه تعلیم و تربیت است.

نوروزی کسب دو مقام اول کشوری در پرسش مهر ریاست جمهوری توسط معلم و دانش‌آموز جمی را افتخارآمیز دانست و افزود: حمایت از نخبگان و سرمایه های انسانی شهرستان وظیفه‌ای همگانی است و در این راستا از این دو افتخار آفرین جمی تجلیل خواهد شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان جم با تقدیر از همراهی خوب منطقه ویژه و شرکت‌های نفت و گاز مستقر در منطقه با شهرستان، خواستار حمایت نفت و گاز از طرح سرویس روستا مرکزی مدارس شهرستان شد.

[کد خبر:AJ17185]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # منتقد 1395-05-09 01:09
كدام نخبه ؟
اصولا هر مدرسه ابتدا بايد خروجي المپيادي داشته باشند بعد براي خودشون اسم مدارس نخبگان رو با مجوز رسمي انتخاب كنند
نميشه كه هر كسي بياد مدرسه احداث كنه و به اسم مدارس نخبگان از سادگي مردم استفاده كنه و با شهريه بالا معادل شهرهاي بزرگ نخبه پروري كنه
ابتدا فارغ التحصيل رتبه تك رقمي و المپيادي
سپس ادامه فعاليت
بهتره كه قبل از اطلاع رساني كمي بيشتر در رابطه به مدارس المپيادي و نخبگان تحقيق كنيد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب