آینه جم ، در حکمی از سوی مهدی یوسفی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس عباس قائدی به عنوان سرپرست مدیریت منطقه پارس 2 (کنگان) این سازمان منصوب شد.

به گزارش آینه جم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در حکمی عباس قائدی را به عنوان سرپرست مدیریت منطقه ای پارس 2 منصوب کرد.

در حکم مهدی یوسفی آمده است:

جناب آقای عباس قائدی برازجانی

با سلام

با عنایت به مراتب توانایی و شایستگی جناب عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست مدیریت منطقه پارس 2 کنگان منصوب می­شوید. ضروری است در راستای تحقق اهداف صنعت نفت و سازمان که خود بخشی از اهداف بلند کشور با محوریت اقتصاد مقاومتی و سیاست­های دولت تدبیر و امید است موارد ذیل را مد نظر قرار دهید.

1)    برنامه­ریزی و پیگیری مستمر پروژه­های زیربنایی جاری در سطح منطقه پارس 2 کنگان با هدف پشتیبانی از فازهای    در حال ساخت با توجه به برنامه زمان­بندی تعیین شده.

2)    تعامل اثربخش و مساعدت تنگاتنگ با مجریان طرح­ها، مدیران و سرپرستان واحدهای فعال در منطقه پارس 2 کنگان در جهت رفع مشکلات و تنگناهای عملیاتی در طول اجرای پروژه­ها.

3)    ارتباط و همکاری با مسئولین شهرستان کنگان مطابق با توافقات و تکالیف محوله به سازمان از سوی مراجع ذیصلاح.

4)    نظارت بر تهیه و تنظیم برنامه­های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت منطقه مربوطه در حوزه­های فنی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی و ارائه راهکار مطابق با خط مشی­ها و چشم­انداز منطقه مربوطه.

5)    نظارت بر انعقاد قراردادهای مهندسی و خدماتی منطقه مربوطه و حصول اطمینان از اجرای آن­ها مطابق با مفاد قراردادها.

6)    نظارت بر تخصیص بودجه و اولویت بندی پروژه­ها در قالب اعتبارات و درآمدهای منطقه مربوطه.

7)    زمینه سازی برای اجرای کلیه زیرساخت­های مورد نیاز شرکت­های نفتی و سایر سرمایه­گذاران با تهیه و اخذ مصوبه شرح نیازها و پیگیری تأمین بودجه و اجرایی نمودن پروژه­های مرتبط.

از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در انجام این مسئولیت خطیر مسئلت دارم. با اغتنام فرصت، از زحمات و تلاش­های دلسوزانه ایثارگر ارجمند جناب آقای محمدعلی صرامی که طی مدیریت منطقه به خوبی انجام وظیفه نموده­اند تشکر و قدردانی نموده و توفیق روزافزون ایشان در برهه جدید زندگی خواستارم. همچنین از تلاش­های آقای خسرو افروزه در زمان تمشیت امور منطقه فوق­الذکر قدردانی مینمایم و امیدوارم در مسئولیت خطیر جدید موفق باشید.

مهدی یوسفی

مدیر عامل

[کد خبر:AJ17202]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب