اینه جم : رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: مجوز احداث مرکز بهداشت و درمان دهستان زبار از توابع شهرستان عسلویه این استان صادر شد.

به گزارش « آینه جم » به نقل از ایرنا؛ دکتر علیرضا رئیسی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان عسلویه افزود: نگاه عادلانه در حوزه سلامت به همه مناطق استان بوشهر در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی است.

وی اضافه کرد: توجه به حوزه سلامت از مهم ترین اولویت دولت تدبیر و امید است و دراین حوزه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که نمونه بارز آن طرح تحول نظام سلامت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی برای رضایت مندی بیشتر مردم در اولویت کاری حوزه سلامت قراردارد.

فرماندار عسلویه نیز ضمن تبریک سالروز ورود اولین کاروان آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: آزادگان از ذخیره الهی و سند افتخار استقامت مردم در برابر دشمنان اسلام است.

عبدالله نادری افزود: آزادگان اگر چه جسمشان در بند بود اما اندیشه آزاد داشتند و با تحمل سختی ها ذره ای از ایمان آنان به امام، نظام اسلامی کاسته نشد.

تامین دودستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل درمانی برای شهرستان، یک دستگاه آمبولانس برای اورژانس شهری، تجهیزات درمانی شهری و استقرار واحد دندان پزشکی در شهر نخل تقی از جمله مصوبات این نشست بود.

[کد خبر:AJ17548]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب