آینه جم - فرماندار شهرستن عسلویه از راه‌اندازی اورژانس شهری در عسلویه خبر داد.

به گزارش آینه جم، عبدالله نادری عسلویه عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه اظهار داشت: با همکاری های خوبی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان و سایر بخش های مربوطه صورت گرفته، مجوز احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای بزباز، کلات، کنارخیمه و کلات داده خواهد شد.

وی با بیان که گسترش جمعیت و مهاجر پذیری شهرستان نیاز روز افزون در حوزه سلامت را بیشتر کرده است، اظهار داشت: با همکاری‌های صورت گرفته و موافقت یکی از شرکت‌های مستقر در منطقه، پیگیری لازم برای مجوز احداث مرکز بهداشتی درمانی در روستای زبار صورت گرفته است، و به‌زودی شاهد تحقق این امر خواهیم بود.

فرماندار عسلویه ادامه داد: با توجه به این که ساختمان اورژانس شهری در عسلویه ساخته شده و قول‌های مساعدی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی داده شده است، در چند ماه آینده شاهد راه‌اندازی و شروع به کار این مرکز خواهیم بود.

رئیس شورای اداری شهرستان با اشاره به گسترش فرهنگ سلامت، گفت: با توجه به توسعه فرهنگ عمومی در حوزه سلامت، نیاز به آموزش خانوادها و افزایش مهارت آموزی در زمینه ازدواج و زندگی سالم بیش از پیش احساس می شود.

علیرضا رئیسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به رویکردهای مهم دانشگاه در بخش سلامت گفت: مجموعه دانشگاه همکاری لازم در خصوص صدور مجوزهای لازم، همچنین تجهیز نیرو و امکانات در بخش های مورد نیاز را خواهد داشت.

[کد خبر:AJ17563]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب