آینه جم : نماینده مردم عسلویه، جم، دیر و کنگان در مجلس شورای اسلامی از مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس تقدیر کرد

به گزارش « آینه جم »؛ در حاشیه سفر وزیر نفت به عسلویه، سکینه الماسی نماینده مردم عسلویه، جم، دیر و کنگان در مجلس شورای اسلامی از مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به دلیل تعامل سازنده با مسئولان و جوامع محلی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-  در جلسه وزیر نفت با مدیران پتروشیمی که دیشب 4 شهریور در شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در حاشیه سفر زنگنه به استان بوشهر برگزار شد، سکینه الماسی نماینده مردم عسلویه، جم، دیر و کنگان در مجلس شورای اسلامی از مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس تقدیر کرد.

سکینه الماسی در این جلسه در حضور وزیر نفت، فرماندار عسلویه و مدیران نفتی شرکت های مستقر در منطقه و... مراتب تقدیر و تشکر خود را از مهدی یوسفی به پاس تعامل سازنده ایشان با محیط پیرامونی اعلام کرد.

گفتنی است در جلسه شورای اداری استان بوشهر که با حضور وزیر نفت صبح 4 شهریور در محل استانداری بوشهر برگزار شده بود،  مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر، نماینده شوراهای بوشهر و فرماندار دشتستان به نمایندگی از فرمانداران استان بوشهر از مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس تقدیر کردند.

تقدیر سکینه الماسی از مهدی یوسفی 8
تقدیر سکینه الماسی از مهدی یوسفی 3

[کد خبر:AJ17727]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # پوتیفار 1395-06-06 09:10
حال انسان به هم می خورد از اینهمه مدح و ثنا و تشکر و قدردانی های بیخود و بی جهت و حتی در برخی موارد با جهت. بابا تورو قرآن دست بردارید این خیمه شب بازیها چیه؟ خانم الماسی از شما یکی دیگه واقعا بعید هستش. شما نماینده مردمی. کار شما تقدیر و سپاس و تشکر نیست. این کارها در بهترین حالتش کار روابط عمومی های سازمانهای مختلف می باشد. دست بردارید لطفا. فقط به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اقدام و عمل توجه ویژه بفرمایید. این مسخره بازیها و شوها هیچ دردی از مردم دوا نمی کنه. لطفا شان خودرا با اینگونه اعمال تنزل ندهید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب