آینه جم ، مراسم تکریم و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه با حضور مسؤولین شهرستان و سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش آینه جم ، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد امام جمعه شهرستان عسلویه شامگاه جمعه در این آیین اظهار داشت: انسان زمانی عزت دارد که با خدا باشد و بندگی خدا عزت و بزرگی می‌آورد.

وی با بیان اینکه هر که با خدا باشد عزتمند است، تصریح کرد: کار باید برای رضایت خدا باشد نه برای خوشنودی بنده خدا.

هاشمی‌نژاد در پایان خطاب به رضوی مسئول سابق نمایندگی عسلویه گفت: این سید بزرگوار چون برای خدا کار می‌کرد خداوند هم در این چند سال در این منطقه به ایشان عزت و بزرگی و احترام دادند.

فرماندار شهرستان عسلویه نیز در ادامه بیان کرد: تنها راه پیش روی ما برای پیشرفت و فایق آمدن بر مشکلات انسجام و وحدت است.

عبدالله نادری ابراز داشت: پیشرفت ما با انسجام و وحدت به دست می‌آید، اگر نبود وحدت ملی مطمئنا انقلاب ما این پیشرفت‌ها را نداشت و این انقلاب به اینجا نمی‌رسید.

وی ادامه داد: ما هر چه داریم از ایمان و همدلی و هم زبانی و وحدت ملت و دولت و مسئولین است.

این مسؤول در پایان تصریح کرد: پس باید این انسجام و وحدت و همدلی حفظ شود بالاخص در این منطقه مهم که برادران اهل تسنن هم حضور دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز گفت: دشمن از زمانی که فهمید در جنگ سخت و رودرو نمی‌تواند بر مسلمانان پیروز شود طرح جنگ نرم و نفوذ را پیاده کردند.

حجت‌الاسلام حسین دشتی اظهار داشت: تهاجم فرهنگی ارزش‌های ما را هدف گرفته بود و تا اندازه‌ای هم متاسفانه موفق بوده است.

وی بیان کرد: هدف قرار دادن ارزش‌های ما از درون خودمان توسط نیروهای نفوذی و خودفروخته یا ساده لوح و سهل انگار و یا وابسته به غرب است.

دشتی با بیان اینکه وهابیت و بهاییت و داعش نتیجه نفوذ است اظهار داشت: الان در کشور ما هم متاسفانه نفوذی‌هایی هستند که برخی از روی ناآگاهی و برخی از روی منفعت دنیوی آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و اهداف دشمن را در کشور پیاده می‌کنند.

وی ادامه داد: از جمله اهداف آنان ایجاد دو دستگی و اختلاف دربین مردم و نیرهای انقلابی و حزب‌اللهی است.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید زین‌العابدین رضوی تکریم و بجای وی حجت‌الاسلام روح‌الله میرشکاری به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه معارفه شد.

[کد خبر:AJ17999]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب