آینه جم: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از انهدام باند سرقت موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد و گفت: سارق طلاجات بوشهر دستگیر شد.

به گزارش «آینه جم»؛ سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده اظهار داشت: به منظور بهبود شاخص‌های امنیتی در سطح شهرستان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است و طرح‌های عملیاتی و اطلاعاتی مختلفی را در دستور کار داریم.

وی از انهدام یک باند سرقت موتورسیکلت خبر داد و اضافه کرد: این باند چهار نفره تاکنون به ۱۰ مورد سرقت موتورسیکلت اعتراف کرده‌اند که همه موتورسیکلت‌ها کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با اشاره به دستگیری یک خانم سارق طلاجات در بوشهر، بیان کرد: فردی به یکی از کلانتری‌های بوشهر مراجعه کرد و از سرقت طلاجات همسرش خبر داد.

وی با اشاره به تشکیل تیم ویژه کشف سرقت برای این پرونده و حضور در منزل مال‌باخته، افزود: با بررسی صحنه سرقت و گفتگو با مال‌باخته، ماموران انتظامی به یکی از دوستان زن صاحب‌خانه که رفت و آمد زیادی با آنها داشت مظنون شدند که متهمه پس از دستگیری به سرقت طلاجات اعتراف کرد.

عرب‌زاده با اشاره به اینکه این زن سارق طلاهای مسروقه را به منزل یکی از دوستانش در شیراز منتقل کرده بود، خاطرنشان کرد: با اعزام ماموران پلیس به شیراز مقدار ۲۰۳ گرم طلای مسروقه کشف و به مالباخته تحویل شد.

خلیج فارس

[کد خبر:AJ18735]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب