آينه جم - فرماندار شهرستان عسلویه گفت: هر پتروشیمی شهرستان عسلویه معین یک روستا باشد.

به گزارش آينه جم، عبدالله نادری در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه شهدای اخند اظهار داشت: نکته‌ای که کمتر به آن پرداخته شد اقدام موثر مجموعه صنعت نفت در بالابردن سهمیه ایران در اوپک است که اقدامی موثر و اتفاقی بزرگ است.

فرماندار عسلویه در ادامه گفت: نگاهی که وزارت نفت به محیط پیرامونی دارد نگاهی مثبت است؛ خدمات بسیار ارزنده‌ای تا به حال انجام گرفته است که طرح نخبه پروری یکی از این طرح‌های موفق بوده است.

نادری با اشاره به توانمندسازی جامعه بومی محلی افزود: سازمان منطقه ویژه در بحث روستا مرکزی و جابجایی دانش آموزان روستاهای شهرستان عملکرد خوبی داشته است.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به آموزش و پرورش و بهداشت و درمان در منطقه گفت: اگر ابعاد کار توجه  شود با پرداختن  به علم و دانش موجب شاهد کاهش مشکلات اجتماعی و امنیتی خواهیم بود و این اقدامات به همراه توجه به محیط  پیرامون، امنیت سرمایه گذاری را تضمین خواهد ساخت.

نادری در ادامه از شرکت‌های فعال در منطقه که زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی آموزشی فعال هستند، بیان داشت: آریاساسول بهترین مدرسه را در استان و شاید در کشور برای مردم این منطقه  ساخته است.

فرماندار عسلویه افزود: ۲۱ روستا و دو شهر در این شهرستان هستند و بیش از ۳۰ پتروشیمی کوچک و بزرگ نیز در مجاورت روستاها و در شهرستان فعالیت می‌کنند که پیشنهاد من این است که هر پتروشیمی معین یک روستا در این شهرستان باشد و در زمینه آموزش و بهداشت و درمان به منطقه کمک کند.

[کد خبر:AJ19656]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب