تامین اجتماعی «آینه جم» شعبه اقماری تامین اجتماعی نخل تقی توسط مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور و با حضور معاون امور عمرانی استاندار و نماینده مردم شریف جنوب استان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش «آینه جم»؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در آئین افتتاح شعبه اقماری نخل تقی اظهار داشت: بندر نخل تقی چسبیده به شهر عسلویه است اما با توجه به حجم کاری بسیار بالای شعبه عسلویه، احداث شعبه اقماری نخل تقی با مجوز سازمان تامین اجتماعی در دستور کار قرار گرفت که با توجه به گستردگی حجم شرکت‌های صنعتی حاضر در عسلویه، نخل تقی پتانسیل داشتن یک شعبه مجزا را دارد.

سید تقی نوربخش اضافه کرد: به لحاظ صنعتی بودن این منطقه و با توجه به نگاه ویژه و تعاملی بین سازمان تامین اجتماعی و بخش صنعت، این سازمان، ایجاد شعبه جدید را برای این منطقه در نظر گرفته است تا صنعتگران و کارفرمایان، راحت تر و سریع‌تر به خدمات این سازمان دسترسی داشته باشند.

وی افزود: به دلیل اینکه حجم کار در شعبه عسلویه فراتر از یک شعبه است و همچنین به منظور در دسترس بودن خدمات برای مخاطبان سازمان، در سال ٨٥، شعبه بیدخون از شعبه عسلویه منشعب شد.

بندر نخل تقی بالغ بر ١٥ هزار بیمه شده و ٣٠٠ شناور صیادی و تجاری دارد و احداث شعبه مجزا برای این شهر یکی از مطالبات اجتماعی بحق مردم این منطقه بوده است که در دولت تدبیر و امید به آن جامه عمل پوشانده شد.

[کد خبر:AJ20364]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب