آینه جم: دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان بوشهر گفت: ۸۲۸ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای برگزاری انتخابات در استان تعیین شده است که ۹۲۰ناظر و ۷۰ سرناظر بر روند انتخابات نظارت دارند.

به گزارش آینه جم؛ قاسم قائدی ظهر امروز در نشست با روسای هیئت‌های نظارت بر انتخابات شورای اسلامی در شهرستان‌ها و بخش‌ها و سرناظرین انتخابات استان بوشهر با تاکید بر بر فراهم شدن حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای اظهار داشت: فضای انتخاباتی استان بوشهر مطلوب است که پیش بینی حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای دارد.

وی از رقابت 3 هزار و 684 نامزد در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: 3 هزار و 684 نامزد در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای استان بوشهر با هم رقابت می‌کنند.

دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان بوشهر بیان کرد: از این تعداد یک‌هزار و 93 نفر در شهرها و 2 هزار و 591 نفر در روستاها کاندیدا هستند.

قائدی با اشاره به اینکه 920 ناظر و سرناظر بر روند انتخابات استان بوشهر نظارت  دارند افزود: 828 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای برگزاری انتخابات در استان تعیین شده است که 850 ناظر و 70 سرناظر نظارت بر روند انتخابات در این شعب بر عهده دارند.

وی با تاکید بر توجه به قانونمندی در تمام فرایند انتخابات گفت: آنچه برای ناظرین وعوامل اجرایی انتخابات حائز اهمیت است امانتداری و مشارکت حداکثری است.

[کد خبر:AJ21654]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب