«آینه جم» امام جمعه عسلویه بر رفع مشکل بیکاری جوانان و رفع مشکل آلودگی هوای شهرستان عسلویه تاکید کرد.

به گزارش «آینه جم» حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه به موضوع گناهان کبیره اشاره کرد و اظهار داشت: صفت دروغ یکی از گناهان کبیره و صفتی زشت و ناپسند است.

وی با استناد به سخنی از پیامبر یک نشانه منافق را دروغ‌گویی، خلف وعده و خیانت در امانت دانست و اضافه کرد: برخی از نتایج دروغ را می‌توان رسوایی، خسران در دنیا و آخرت و ملامت و پشیمانی دانست که متاسفانه دروغ در جامعه بسیار رواج دارد.

هاشمی‌نژاد در خطبه دوم به بخش‌هایی از بیانات رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود:‌ پرداختن به مشکلات خصوصا مشکلات اقتصادی مردم وتعامل با دنیا و ارتباط با کشور با حفظ منافع ملی و برخورد همراه با صلابت با هرگونه سلطه طلبی باید در دستور کار باشد.

وی بر لزوم رفع مشکلات مردم توسط مسئولان تاکید کرد و افزود: رهبری فرموند مردم پشتیبان دولت هستند.

امام جمعه عسلویه با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر این دو شهید را دولت‌مردانی مومن و انقلابی و متعهد دانست و گفت: این دو شهید فقط به فکر خدمت صادقانه به مردم بودند و اهل اخلاص و عمل بودند. مسئولان ما باید از این دوشهید سرمشق بگیرند.

وی ادامه داد: از حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی شهرستان و مسئولین که برادرانه و همراه با وحدت در استقبال و تشییع  پیکر مطهر شهدای خوشنام شرکت کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

هاشمی‌نژاد بار دیگر بر رفع مشکل بیکاری جوانان و رفع مشکل آلودگی هوای شهرستان عسلویه تاکید و تصریح کرد: این مسئله حل شدنی است؛ مسئولین بیایند در این زمینه در همین نمازجمعه به مردم گزارش بدهند.

[کد خبر:AJ22764]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب