به گزارش "آینه جم" وقتی حسین زرگر سوت پایان مسابقه ذوب آهن و پارس جنوبی را به صدا درآورد نتیجه ای که روی اسکوربورد فولادشهر نقش بسته بود باورپذیر نبود. پارس جنوبی ذوب آهن را در اصفهان با سه گل درهم کوبید تا هیچ حرف و حدیثی برای صدرنشینی اش باقی نماند.

http://static2.tamasha.com/files/picture/thumb/01242936.jpg
مهدی تارتار تیمی ساخته است که حتی در روزی که تحت فشار حریف قدرتمندی مثل ذوب آهن قرار می گیرد بازهم می تواند برنده از زمین خارج شود آن هم نه با یک برد خفیف بلکه با یک پیروزی سه بر صفر و قاطعانه.


او پرافتخارترین مربی لیگ برتر امیرقلعه نویی را که تیمی آماده و پرستاره در اختیار دارد را شکست داد و حالا همراه تیمش مدعی اصلی قهرمانی است. پارس جنوبی امروز دیگر یک جرقه یا شگفتی هفته های ابتدایی نیست این تیم بعد از ده هفته نشان داده تیمی منسجم است که اسبش را برای رسیدن به موفقیت های بزرگ زین کرده است.


شاید یکی از بزرگترین مولفه های موفقیت پارس جنوبی رابطه صمیمانه سرمربی و بازیکنان تیم باشد که فضایی دوستانه و کاملا منسجم را در این تیم به وجود آورده است. تارتار امروز خوشحال ترین مرد فوتبال ایران است، چراکه تیمی خوب و برای دستیابی به موفقیت در اختیار دارد.

[کد خبر:AJ23216]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب