آینه جم: دو تیم جنوبی حاضر در میدان امروز اهواز برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر برابر هم به میدان می‌روند.


به گزارش  آینه جم، دو تیم جنوبی حاضر در میدان امروز اهواز برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر برابر هم به میدان می‌روند. به طور طبیعی جدا از هواداران فولاد، دعای خیر سایر مدعیان و بالانشینان لیگ برتر هم بدرقه راه قرمزهای اهوازی است تا بتوانند یا اولین شکست فصل را به پارس جنوبی تحمیل کنند یا حداقل ترمز این تیم را با مساوی بکشند. اما در آن سوی میدان پارس جنوبی که برای دومین بار در این فصل به اهواز سفر می‌کند، دوست دارد تا خاطره خوش سفر اول را که با سه امتیاز و برد یک بر صفر برابر استقلال خوزستان همراه بود، دوباره تکرار کند.
شکست‌ناپذیران(1)
پارس جنوبی جم به عنوان یکی از دو تازه وارد این فصل، تنها تیمی است که از آغاز لیگ هفدهم رنگ باخت را به خود ندیده است و مسلما مهدی تارتار و شاگردانش برای ادامه این روند و مخصوصا دو برد پیاپی اخیر برابر ذوب آهن و سپیدرود، تلاش خواهند کرد. آنها در این راه روی آشنایی مهدی زبیدی و آلویس نانگ که سابقه بازی در فولاد را دارند حساب می کنند. اما فولادی ها بعد از روند سینوسی هفته‌های ابتدایی، حالا رکورد شش بازی بدون باخت متوالی را در اختیار دارند و می‌خواهند به این روند ادامه دهند. البته آنها چهار بازی آخر خود را با تساوی به پایان برده‌اند.
شکست‌ناپذیران(2)
گفتیم که پارس جنوبی تا به حال در این فصل باخت را تجربه نکرده و به همین خاطر با سه برد و سه تساوی در شش بازی بیرون از خانه قبلی، ضمن بدون شکست ماندن همراه با 11 گل زده و گل چهار خورده بعد از پرسپولیس در مکان دوم جدول بازی های بیرون از خانه این دوره قرار دارد. اما در سوی دیگر میدان فولاد هم در خانه با باخت غریبه است. سیروس پورموسوی در اولین فصل هدایت فولاد و دومین سال سرمربیگری در لیگ برتر، از پنج بازی خانگی قبلی 9 امتیاز حاصل از دو برد و سه تساوی کسب کرده و در مکان ششم جدول مجازی میزبانان لیگ هفدهم قرار دارد.

[کد خبر:AJ23432]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب