wwww.jpg

آینه جم: در کشورهای مختلف دنیا تعطیلات آخر هفته دو روز است که قطعا در نظر گرفتن این تعطیلات با مطالعه صورت گرفته است.


اگر چه می دانیم بخش نامه ای در این خصوص از وزارت کشور به استان ها ابلاغ شده اما قابل ذکر است که تصمیم نهایی به عهده استانداران است.  


 اجرای این بخش نامه توسط استانداران در هر استان موجی از ناامیدی و ناکارآمدی را در ادارات استان به همراه خواهد داشت. این تصمیم با شعار «امید » که با نام این دولت یدک کشیده می شود ناسازگار خواهد بود. 


سیاست انقباضی دولت در هر چه ورود کرده دیگر نباید به اوقات فراغت خانواده های کارمندانی که چشم امیدشان به آخر هفته است خدشه وارد کند. 

اگر نیک بنگریم با این تصمیم تنها پنج ساعت کاری به پنج شنبه ها اضافه خواهد شد که این پنج ساعت علاوه بر تحمیل هزینه های مالی و مصرف انرژی مضاعف هیچ بازدهی مثبت دیگری برای استان نخواهد داشت. 


نیک می دانیم کارمندان  بومی و غیر بومی هم اکنون  با داشتن زمان مناسب در آخر هر هفته اوقات خوبی را در کنار خانواده خود سپری می کنند. مسافرت های دو روزه به استان های همجوار، سر زدن به خویشاوندان و ... منجر به تحکیم بنیان خانواده شده که زمینه نشاط و شروع خوب هفته کاری جدید را به دنبال داشته است. 


احیانا اجرای این خبر غیر رسمی به همان اندازه که از محبوبیت استاندار بدون حاشیه بوشهر خواهد کاست در صورت عدم اجرا چندین برابر به محبوبیت وی خواهد افزود. 


به هر حال در حال حاضر این خبر از نظر ما تا زمان اعلام رسمی استانداری به ادارات در حد شایعه بوده و باید منتظر ماند و دید آیا آقای گراوند لغو تعطیلات آخر هفته را انتخاب کرده و شادی و نشاط خانواده های کارمندان را نادیده خواهد گرفت یا تصمیم وی چیز دیگریست./صدای استان

[کد خبر:AJ23924]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # حیدر محمدی 1396-11-12 11:51
مخالف تعطیلی پنج شنبه ها هستم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # مهدی ناحوزی 1396-11-12 12:32
باسلام :بنده به عنوان یک کارمند باتصمیم اخیراستاندارمحت رم مبنی برلغوتعطیلی پنج شنبه ادارات مخالف وخواهان تجدیدنظردراین رابطه هستم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # مریم 1396-11-12 15:49
با سلام آقای استاندار محترم بوشهر لطفا لطفا لطفا خواهش میکنیم ازتون این امید روزهای تعطیلی رو از ما نگیرید هیچ دلخوشی برای کارمون باقی نمیگذارید با سپاس از لطفتون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب