«آینه جم»؛معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان دیر از آغاز عملیات اجرایی ساختمان کتابخانه عمومی آبدان خبر داد و گفت: ۱۰ پروژه عمرانی در آبدان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش «آینه جم»؛ مسعود تنگستانی عصر دوشنبه در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر  در آبدان بیان داشت: وظیفه همه ماست تا دستاوردهای انقلاب و نظام را برای دانش‌آموزان یادآوری کنیم تا آنان بدانند ما قبل از انقلاب در چه وضعیتی بوده‌ایم و اکنون که در چهلمین بهار انقلاب هستیم در چه جایگاهی هستیم.

https://media.mehrnews.com/d/2018/02/05/3/2708803.jpg

وی با اشاره به دستاوردهای علمی ایران در این سال‌ها عنوان کرد: به یاری خداوند امروز در زمینه فضایی و موشکی جزء کشورهای برتر و قدرت‌های جهان هستیم که باعث شده دشمنان برای ما برنامه ریزی کنند تا مانع پیشرفت ایران شوند.

معاون فرماندار شهرستان دیر از دانش‌آموزان خواست تا با تلاش و همت خود در آینده چرخ‌های این کشور را در سایه انقلاب اسلامی پرتوان بچرخانند.

وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره ۲۵ شهید دانش آموز شهرستان دیر اضافه کرد: ما باید قدردان شهدا باشیم و فرهنگ شهدا را به نسل جوان ونوجوان منتقل کنیم.

تنگستانی با اشاره به افتتاح پروژه‌ها افزود: دردهه فجر ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در بخش آبدان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود و این خبر خوشحال کننده برای مردم بخش آبدان است.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین پروژه‌ها کلنگ‌زنی ساختمان کتابخانه عمومی آبدان است که یکی از دغدغه‌های اصلی مردم بخش بود و با پیگیری‌های فرماندار شهرستان این امر محقق شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز ضمن تبریک دهه فجر بیان داشت: امسال برنامه‌های خوبی در بخش آبدان برگزار کردیم. ‌

ابراهیم درویشی یادآور شد: برنامه‌های دهه فجر را باید به‌صورت مردمی برگزار کنیم و الحمدالله حضور مردم ولایت‌مدار بخش در مراسم دهه فجر چشمگیر بود.

نمایشگاه بازیافت کاغذ در آبدان برگزار شد

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان دیر عصر دوشنبه در این آئین اظهار داشت: مسیر انقلاب اسلامی مسیر حقی است و ما هم بایستی در این مسیر حرکت و حافظ آن‌ باشیم‌

مسعود تنگستانی افزود: این انقلاب از صدقه سر شهدا و رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری توانسته حقانیت خود را به اثبات برساند و علت ماندگاری انقلاب اسلامی حقانیت آن است.

وی بازگویی خدمات انقلاب را در راستای آگاهی نسل جوان ضروری دانست و تصریح کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی و مسئولان بخش و شهرستان موظف هستند خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم  بیان کنند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار دیر ضمن تقدیر و تشکر از دانش آموزان دبستان سمیه اظهار داشت: امیدواریم مدارس بخش و شهرستان درخصوص نمایشگاه‌ها و آشنایی دانش آموزان با بازیافت کاغذ پیش‌قدم شوند.

معاون پرورشی وتربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان دیر نیز با تبریک دهه مبارک فجر بیان داشت: امسال چندین نمایشگاه در خصوص آثار دانش آموزان مدارس شهرستان دیر در دهه فجر افتتاح شده است.

اسماعیل مختار زاده ادامه داد: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان حمایت ویژه‌ای از آثار دانش آموزان در دستور کار قرار داده است.

وی بیان داشت: دهه فجر نماد خود باوری ملت ایران است و مسیر انقلاب اسلامی مسیر حقی است وماهم بایستی در این مسیر حرکت وحافظ آن باشیم.

این نمایشگاه با حضور مسئولان بخش و شهرستان افتتاح شد و در این نمایشگاه از آثار دست ساخته های دانش آموزان با کاغذ های بازیافت ایستگاه بازیافت کاغذ با هدف دوستی با درختان، اجرای دلنوشته در خصوص آشنایی با بازیافت زباله پذیرای عموم دانش آموزان مدارس به مدت یک هفته است

[کد خبر:AJ24003]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب