«آینه جم»امام جمعه عسلویه با بیان اینکه سلامت مردم این شهرستان در خطر است گفت: بزرگترین هدیه برای سلامت مردم شهرستان عسلویه کنترل آلاینده‌ها است.

به گزارش «آینه جم»حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد ظهر یکشنبه در نشست مجمع سلامت شهرستان عسلویه اظهار داشت: اسلام نسبت به سلامت جسم و روح افراد اهمیت خاصی قائل شده و در آیات و روایات زیادی سلامتی را از نعمت های بزرگ دانسته و حفظ سلامت را واجب شمرده است.

لزوم کنترل آلاینده‌ها در عسلویه/ سلامت اهالی شهرستان در خطر است

وی افزود: در روایات دو نعمت سلامت و امنیت مهم شمرده شده است که قدر آن مجهول است. در کشور از هر دو نعمت برخوردار هستیم و باید همه خود را مکلف بدانیم در حوزه سلامت قدم‌هایی برداریم و تنها به این جلسات اکتفا نکنیم.

هاشمی نژاد با بیان اینکه بزرگترین هدیه به مردم شهرستان کنترل آلاینده‌ها است، اضافه کرد: تدوین سند جامع سلامت که ریاست دانشگاه علوم پزشکی به آن اشاره کرد اقدام خوبی است و امیدواریم این جلسه خیر و برکت برای مردم شهرستان به دنبال داشته باشد.

لزوم اشتغال نیروهای بومی

امام جمعه عسلویه به نقش مردم شهرستان عسلویه در تامین امنیت شهرستان اشاره کرد و افزود: مردم سهم به سزایی در تامین امنیت منطقه داشته‌اند و اکثریت مسئولین دلسوز هستند و تلاش می‌کنند که به این مردم خدمت کنند. تعداد قلیلی هستند که دغدغه خدمت ندارند.

هاشمی‌نژاد به آلودگی شهرستان عسلویه اشاره کرد و ادامه داد: سلامت مردم در معرض خطر است و این موضوع باید به طور اهم مورد توجه قرار گیرد. سرشماری سلامت مردم و راه اندازی مرکز مطالعاتی دراین زمینه اقدام خوبی است.

وی به موضوع اشتغال نیز اشاره کرد و گفت: تاکید و اصرار داریم که در ادارات از نیروهای بومی استفاده شود؛ این امر هم اشتغال ایجاد می کند و هم احترام به مردم شهرستان عسلویه است.

[کد خبر:AJ25383]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب