«آینه جم»؛مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: بزرگترین پارک ساحلی و گردشگری جنوب استان بوشهر در بندر نخل تقی در حال اجراست.

به گزارش «آینه جم»؛ حمید بردستانی عصر سه‌شنبه در بازدید از مجموعه گردشگری ساحلی بندر نخل تقی اظهار داشت: پارک ساحلی گردشگری خلیج فارس در بندر نخل تقی با مساحت ۱۵ هکتار در دست اجراست و انتظار داریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

احداث بزرگترین پارک ساحلی گردشگری جنوب استان بوشهر در نخل تقی

 وی با بیان اینکه این پارک گردشگری یک ظرفیت مناسب توریستی است افزود: پارک گردشگری خلیج فارس یک فضای منحصر به فرد در ساحل سازی شهری است که با کیفیت بالایی در دست اجراست.

 مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: تمامی زیر ساخت‌های لازم برای رفاه حال مردم در این مجموعه گردشگری ساحلی پیش بینی شده است.

 بردستانی گفت: فضاهای خوبی در این پارک پیش‌بینی شده که جاده سلامت، پیست و ایستگاه دوچرخه، آلاچیق‌های متعدد و زیرساخت‌های لازم برای احداث رستوران و کافی شاپ و سایر ملزومات مردم از آن دسته است.

 وی از راه‌اندازی مجموعه بازی‌های آبی در پارک گردشگری نخل تقی خبر داد و گفت: برای افزایش نشاط و استفاده بهینه مردم از این فضا تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

 شهردار نخل تقی نیز از پیشرفت ۷۰ درصدی پارک ساحلی خلیج فارس نخل تقی خبر داد و اظهار داشت: از همه ظرفیت‌های موجود برای تکمیل این پارک استفاده می‌کنیم و تا قبل از آغاز نوروز این مجموعه گردشگری به بهره‌برداری می‌رسد.

سید احمد علمداری افزود: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه هزینه می‌شود و امیدواریم که گردشگران و مسافران نوروزی استفاده لازم را از این مجموعه گردشگری، تفریحی و رفاهی ببرند.

[کد خبر:AJ27133]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب