سرمربی پارس جنوبی جم با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل شاهین بوشهر تیمش را شایسته کسب سه امتیاز دانست.

به گزارش اینه جم ، تیم پارس جنوبی جم در حالی شهرآورد استان بوشهر را با تساوی یک بر یک پشت سر گذاشت که تا دقیقه ٩٦ از میزبان خود پیش بود.

سرمربی پارس جنوبی جم بعد از تساوی یک بر یک مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: خودمان را به خوبی برای این بازی آماده کرده بودیم و خیلی تلاش زیادی داشتیم تا بچه ها را با انگیزه بالا راهی این مسابقه کنیم. این بازی اهمیت ویژه ای برایمان داشت چون می خواستیم به جمع بالانشنینان جدول برگردیم. .

وی ادامه داد: با آنالیزی که انجام داده بودیم، به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع بودیم. بازی را هم خیلی خوب آغاز کردیم و توانستیم ٩٠ دقیقه توپ و میدان را از آن خود کنیم. بدون اغراق باید بگویم اگر بازیکنان مان فرصت طلب بودند باید با اختلاف سه گل بازی را می بردیم.


فقط با ثبت ایمیل، کد تخفیف30هزار تومنی بگیر، هر وقت خواستی استفاده کن.

فقط با ثبت ایمیل، کد تخفیف30هزار تومنی بگیر، هر وقت خواستی استفاده کن.

فقط با ثبت ایمیل، کد تخفیف30هزار تومنی بگیر، هر وقت خواستی استفاده کن.

نصرتی درباره عملکرد بازیکنان جوانش گفت: در طول جریان بازی کاملا مسلط به زمین و حریف بودیم و در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت گلزنی برتر از حریف بودیم.

 سرمربی پارس جم در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش اظهار داشت: من تاوان استفاده از بازیکنان جوان را می دهم. کمتر مربی هست که این ریسک را کند ولی من از تک تک بازیکنانم راضی هستم و آنها با جان و دل و شجاعت بازی می کنند. ما در کنار کسب نتیجه به بها دادن به جوانان و پرورش نسلی تازه در فوتبال مان فکر می کنیم و خیلی خوشحالم که با این بچه ها توانسته ایم کیفیت بالای خودمان را به نمایش بگذاریم. امیدوارم با دقت بیشتر در کسب نتیجه هم موفق باشیم.

نصرتی درباره داوری این دیدار هم گفت: من برد بیرون از خانه را در دقیقه ٩٦ با تساوی عوض کرده ام آن هم به دلیل اعلام پنالتی توسط داور که هنوز نمی دانم صحنه توپ به دست بود یا دست به توپ! البته اقاقی زاهدی فر داور با تجربه ای هستند و صحنه تاثیرگذاری در طول بازی نداشتیم ولی هنوز نمی دانم آیا واقعا آن صحنه پنالتی بود یا نه!

[کد خبر:AJ35709]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب