آینه جم؛  عملیات موفق تیم امداد و نجات خانه هلال شهر انارستان جم منجر به نجات جان دو کارگر افغانستانی شد.
 
به گزارش آینه جم ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جم گفت: ساعت ۱۵:۲۰ دیروز  مردم محلی اطلاع دادند که دو کارگر تبعه کشور افغانستان در عمق چاهی در شهر انارستان سقوط کرده‌اند که بلافاصله تیم امداد و نجات خانه هلال شهر انارستان شامل هفت نفر نجاتگر و امدادگر به محل حادثه اعزام شدند.
 
احمد یزدانی ادامه داد: پس از نیم ساعت تلاش کارگران از عمق چاه به بیرون آورده شدند و با توجه به اینکه یکی از مصدومان بدون علائم حیاتی بود عملیات احیاء قلبی و تنفسی تا رسیدن نیرو‌های اورژانس انجام گرفت.
 
او با اشاره به اینکه عملیات امدادونجات ساعت ۱۶:۱۵ پایان یافت، افزود: به این ترتیب هر دو کارگر نجات یافتند و با رسیدن نیرو‌های اورژانس یکی از مصدومان برای اقدام‌های درمانی پیشرفته به مرکز درمانی امام سجاد شهر ریز شهرستان جم اعزام شد.
 
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جم با تشکر از تیم امداد و نجات خانه هلال شهر انارستان، بیان کرد: خانه هلال این شهر سال ۹۵ تاسیس شده است و دو‌ تیم امداد و نجات سازماندهی دارد که تا کنون عملیات‌های موفقی انجام داده‌اند و این ضرورت تشکیل تیم‌های امداد و نجات در خانه‌های هلال بیش از پیش نمایان می‌کند.
[کد خبر:AJ35891]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب