drrer.jpg

 

آینه جم؛  افشین پریشان فارغ التحصیل کارشناسی ارشد روابط بین الملل است و دو دوره است عضو شورای شهر جم می باشد .
پریشان در کنار شورای اسلامی  شهر،  با تعزیه خوانی ، شاه نشین و همچنین امورات خیریه نیز شناخته شده است،وی بارها گفته بزرگ ترین منصبم  خادمی امام حسین است. 
پریشان چون شاغل دستگاه های اجرایی و یا شرکت ها نیست تمام وقت و انرژی خود را برای شورای شهر جم و امورات مردم گذاشته است و تلاش کرده در اکثر  امورات در  کنار مردم و حامی ایشان باشد .
افشین پریشان در سال‌های گذشته یکی از طرفداران سرسخت  تیم فوتبال پارس جنوبی جم بوده و بارها در زمینه مسائل اداری و مالی سعی کرده کنار تیم باشد و از این بابت ، در بین طرفداران تیم پارس جم محبوب است .
صراحت بیان،  شجاعت و عدم وابستگی به احزاب و مسوولان اجرایی، سبب  شده افشین پریشان در جلسات شورا و در جلسه با مسوولان، همیشه صدای واقعی مردم باشد.
پریشان یکی از کاندیدای پر سابقه شورای اسلامی شهر جم است که در سالهای گذشته ریاست، نائب رئیسی و عضویت در اکثر کمیسیون ها را تجربه کرده و با همه قوانین و مقررات شهرداری ها و شوراها آشنا است .
 پریشان در سوابق خود عضویت در کمیسیون ورزشی شورا و رئیس هیئت سوارکاری جم و همچنین تالیف ۴ کتاب ارزشمند نیز  در کارنامه دارد
در کنار موارد فوق، نکته مهم دیگر پیرامون افشین پریشان رسانه ای بودن وی است بارها در مصاحبه با خبرنگاران به بیان مسائل و مشکلات شهر و شهرستان  پرداخته و این مصاحبه ها نقشه راه مسوولان شده است ‌
 حمایت از بومی ها چه در اشتغال و چه در پست های مدیریتی از اولویت کاری این عضو باسابقه شورای شهر جم  است
 مصاحبه و پیگیری های پریشان پیرامون آب جم،  بهبود خدمات درمانی، وضعیت راه های مواصلاتی جم، مسئولیت های اجتماعی شرکت های نفتی، حمایت از کارگران، بهبود خدمات به کارکنان نفت در شهرک ها و ‌‌‌.‌..  در سالهای گذشته انجام گرفته که مطالب بیشتر در این زمینه در یادداشت های بعدی درج می گردد
[کد خبر:AJ35956]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب