آینه جم - خیر انارستانی در روز میلاد امام رضا(ع) یک قطعه زمین جهت ساخت خانه هلال شهر انارستان اهدا کرد
به گزارش آینه جم به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان جم؛ حاج عبدالحسین یوسفی از خیرین و نیک اندیشان شهر انارستان به مناسبت میلاد امام رضا(ع) قطعه زمینی به متراژ ۲۴۰ متر مربع جهت ساخت خانه هلال شهر انارستان اهدا نمود.
وی هدف از این کار را کمک به نهاد خیریه داوطلبی و امدادرسان هلال احمر عنوان نمود.
 احمد یزدانی رئیس هلال احمر جم ضمن تقدیر ویژه از این کار ارزشمند در این روز فرخنده و مبارک گفت: خانه هلال شهر انارستان در آبان ماه ۹۵ تاسیس شده و تا کنون افتخارات بسیار زیادی در سطح استانی و کشوری داشته است.
جوانان انارستانی فعالیت های بشر دوستی و امدادی و عملیاتی زیادی انجام داده اند که موجب رضایت عموم در سطح شهر شده است.
خانه هلال شهر انارستان سه تیم آموزش دیده و متخصص در زمینه امداد و نجات به همراه یک تیم پهپاد و پاراگلایدری دارد که این خانه هلال را در سطح استان و حتی کشوری شاخص و ممتاز ساخته است.
 یزدانی افزود: بزودی با خیرین و نیک اندیشان جهت آغاز عملیات اجرایی رایزنی خواهیم کرد تا بتوانیم در اسرع وقت شروع به کار کنیم .
وجود خانه های هلال به عنوان پیشرو در عملیات امدادی در زمان حوادث امدادی از طرف سازمان جمعیت هلال احمر بسیار مورد تاکید قرار گرفته است و شهرستان جم دارای ۱۴ خانه هلال است که به صورت فعال در حال جذب و آموزش هستند.
 در پایان یزدانی ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق خوب، از یوسفی خیر و نیکوکار محترم، شورا و شهرداری انارستان، رئیس و نائب رییس  و اعضاء خانه هلال شهر انارستان و همه بزرگوارانی که در این امر خیر سهیم بودند قدردانی نمود و گفت: انشالله این کار ارزشمند باقیات الصالحاتی برای این بانی خیر باشد.
[کد خبر:AJ36144]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب