آینه جم: در این سال ها در کنار مدیران پروازی در استان که هنوز دو نفر آنها به فعالیت شان ادامه می دهند، نان های پروازی هم در استان داریم!

به گزارش آینه جم؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان بوشهر می گوید: در این سال‌ها نه تنها مشکل مدیران پروازی داشته‌ایم، بلکه مشکل نان پروازی هم داریم. بخشی از نان مورد نیاز شرکت‌ها از طریق پرواز از استان‌های دیگر تامین می‌شود.

مصدق کشاورزی در اختتامیه هفته کارآفرینی در جمع کارآفرینان استان بوشهر اظهار داشت: نرخ بیکاری تابستان در استان بوشهر در حالی ۱۰ درصد اعلام می‌شود که در استان مشاغلی وجود دارد که در مدت‌زمان بسیار کم بازگشت سرمایه دارد.

به نوشته فارس، وی در بخش دیگری از سخنانش از بی توجهی بانک ها به توسعه و اشتغال استان انتقاد کرد و گفت: بر اساس بررسی‌های به‌عمل‌آمده تنها ۴۳ درصد منابع و مصارف بانک‌های استان در قالب تسهیلات پرداخت شده و بوشهر آخرین استان کشور در این بخش به شمار می‌رود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: این درحالی‌ است که در برخی استان‌ها تسهیلات پرداختی از محل منابع و مصارف داخلی بانک‌ها به ۱۱۵ درصد می‌رسد.

وی اضافه کرد: برخی از بانک‌های استان بوشهر فقط برای مرکز ارزش افزوده دارند و در بهترین مناطق استان بوشهر زمین و ساختمان تملک کرده و منابع خود را در سایر استان‌ها هزینه می‌کنند.

[کد خبر:AJ37434]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب