آینه جم/ سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با احمد باهوش، مدیر عامل جدید مجتمع گازی پارس جنوبی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش آینه جم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- سخاوت اسدی در دیدار با مدیر عامل جدید مجتمع گازی پارس جنوبی، ضمن تبریک انتصاب وی ابراز امیدواری کرد این تغییر، فصل جدیدی در رابطه دو شرکت جهت پیشبرد اهداف توسعه‌ای پارس جنوبی باشد.
مدیر عامل  سازمان منطقه ویژه پارس عنوان کرد، من بارها تاکید کرده‌ام که باید فعالیت‌ها در پارس جنوبی را به مردم همین منطقه سپرد زیرا در این صورت دغدغه‌ مردم محلی رفع مشکلات خواهد بود زیرا صنعت را جزیی از زندگی خود می‌دانند.
اسدی افزود، در بحث مشعل سوزی به عنوان یکی از دغدغه‌های اساسی مردم منطقه باید برنامه ریزی دقیق صورت بگیرد تا مصوبات این موضوع عملیاتی گردد.
اسدی ادامه داد، همکاری و مساعی دو شرکت باعث خواهد شد تا این همیاری و همدلی در بین سایر شرکت‌ها در منطقه و بدنه کارشناسی آنها نیز جاری و ساری گردد و بتوان با انسجام بیشتری اهدف فی ما بین را دنبال کرد.
احمد باهوش مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی نیز در این دیدار ضمن تاکید بر نقش کلیدی و حاکمیتی سازمان منطقه ویژه پارس خواستار برگزاری نشست‌های دائمی بین دو شرکت با دستور کارمشخص شد
مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی همچنین گفت، برای انجام کارهای موثر در منطقه نیازمند مشارکت فعال همه شرکت‌های منطقه هستیم و در سایه این همدلی است که می‌توان کارهای بزرگ انجام داد.

[کد خبر:AJ38735]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب