فرماندار جم در دیدار با مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر بر اهمیت بهداشت دام بر سلامت چامعه تاکید.

عبداله نادری با اشاره به شیوع بیماری های مرگبار انتقال یافته از حیوانات به انسان، توجه به دامپزشکی را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و خواستار توجه ویژه به بهداشت دامی در شهرستان جم شد.
نادری ادارات دامپزشکی شهرستان ها را خط مقدم مقابله با بیماری های دام عنوان کرد و افزود: با توجه به وظیفه ی حساس دامپزشکی در سلامت جامعه، ادارت دامپزشکی شهرستان ها می بایست بیش از پیش تقویت شوند.
فرماندار شهرستان جم در ادامه به لزوم اطلاع رسانی در حوزه خدمات صورت گرفته در دامپزشکی پرداخت و ابراز داشت: اداره ی دامپزشکی شهرستان جم عملکرد قابل قبولی را در حوزه ی بهداشت دام ارائه کرده است اما اطلاع رسانی خوبی در این زمینه صورت نگرفته است.
عبداله نادری تاکید کرد: مردم و مسئولین باید از خدمات اداره ی دامپزشکی شهرستان مطلع باشند و اداره ی دامپزشکی می بایست ارتباط خود را با مردم در حوزه ی اطلاع رسانی مناسب تقویت نماید.
نادری اظهار امیدواری کرد با همکاری مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر، موضوع تامین ساختمان اداره ی دامپزشکی شهرستان جم نیز حل گردد.


