آینه جم : با وجود وعده معاون دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مبنی بر تامین دارو خصوصا آنتی بیوتیک ها، ولی همچنان بیماران بوشهری و همراهان آنها در تب کمبود دارو می سوزند.

به گزارش آینه جم ؛ تا چندی پیش این فقط بیماران خاص بودند که درگیر کمبود دارو بودند، اما مدتی است بیمارانی هم که به یک سرم و آنتی‌ بیوتیک ساده نیاز دارند، داروخانه های متعددی را زیرپا می گذارند و پیگیری شان بی نتیجه است.

کمبود داروهایی مانند آنتی بیوتیک ها و مسکن‌ ها در بوشهر خصوصا برای کودکان باعث نارضایتی شهروندان شده و گلایه‌ های متعددی در این خصوص نیز در رسانه های استانی از جمله خلیج فارس منتشر شده است.

اول آبان ماه یحیی رضایی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفتگویی وعده داد که تا حدود 10 روز دیگر با محموله هایی که تامین می شود، کمبود داروهای پرمصرف از جمله آنتی بیوتیک ها و سرم مرتفع می شود.

اما حدود 20 روز از وعده معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر می‌گذرد و تاکنون چند محموله دارو وارد کشور شده، اما آنچه هنوز به چشم می‌خورد نارضایتی مردم از نبود داروهای آنتی‌بیوتیک و مسکن در استان و بویژه کمبود دارو برای کودکان است.

[کد خبر:AJ40358]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب