آینه جم: آینده دو بوشهری تیم استقلال تهران برای فصل آینده متفاوت است.
به گزارش آینه  جم  عملکرد مهدی قایدی، مهاجم استقلال، به‌قدری در نیم‌فصل دوم مثبت بوده که حالا حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال، از سفر به دبی برای مذاکره بر سر تمدید قرارداد او خبر داده است. 
برنامه اصلی سفر کریمی به امارات، دیدار با مدیران شباب‌الاهلی برای تمدید حضور مهدی قایدی در استقلال فصل بعد است. باشگاه استقلال بعد از دریافت وام از بانک شهر، بدهی به این باشگاه اماراتی را پرداخت کرد و حالا کریمی با دست پر می‌رود تا در نشست با مدیران باشگاه اماراتی، حضور قایدی در تیم استقلال را به‌عنوان بازیکن قرضی تمدید کند. 
قایدی در دوسه بازی گذشته استقلال موفق به گل‌زنی نشده، اما فصل موفقی را سپری کرده است. او زننده 9 گل برای تیم استقلال در لیگ‌برتر بوده و موقعیت گل‌های خوبی را هم برای هم‌تیمی‌هایش ایجاد کرده و خیلی از پنالتی‌های به‌دست‌آمده برای استقلال به‌دلیل خطاهایی بوده که روی او رخ داده است. 
به‌نظر می‌رسد قایدی هم به ادامه حضور در تیم استقلال راضی است، چراکه این حضور بار دیگر می‌تواند او را به تیم‌ملی نزدیک کند و شانس بازی در جام‌ملت‌های قطر را به قایدی بدهد.
 محبی فصل بعد بازیکن استقلال نیست
باشگاه سانتاکلارای پرتغال خواهان بازگشت محمد محبی شده و قرار است این بازیکن بعد از پایان فصل راهی تیم سابقش شود.
یکی از بازیکنانی که ابتدای فصل به استقلال پیوست، محمد محبی بود؛ بازیکنی که در فصل جاری عملکرد نسبتا مطلوبی درترکیب استقلال داشته و به رغم فراز و فرودهایش موفق شده دقایق قابل توجهی درترکیب استقلال قرار بگیرد. محبی که مورد توجه ریکاردو ساپینتو هم هست، باید بعد از فصل از استقلال جدا شود.
اگر مسئولان باشگاه استقلال می‌خواهند محبی را همچنان در اختیار داشته باشند باید از همین حالا با باشگاه سابق وی وارد مذاکره شوند تا این بازیکن قبل از جدایی به توافق نهایی برسد
[کد خبر:AJ41713]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب