آینه جم : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار داشت: کم آبی یکی از مشکلات چندین دهه اخیر شهر بوشهر می باشد که اقدامات قابل توجهی برای به حداقل رساندن این موضوع شده است و در همین راستا انتقال و مدیریت صحیح پساب نیز می تواند در تامین آب پایدار نقش داشته باشد.

 به گزارش آینه جم ، ابوالحسن عالی با بیان اینکه بخشی از پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، افزود: این اقدام در راستای ارتقاء، توسعه، بهره برداري و نگهداري تاسيسات فاضلاب شهر بوشهر مطابق با استاندارد‌های زیستی محیطی صورت می گیرد. عالی با اشاره به اینکه این واگذاری به صورت روش بیع متقابل به سرمایه گذاری می باشد، ادامه داد: دوره احداث ارتقا و توسعه تاسیسات فاضلاب ۳۶ ماه در نظر گرفته شده است که بهره‌برداری، راهبری، حفاظت، تعمیر و نگهداری و اورهال کل تاسیسات فاضلاب نیز توسط سرمایه گذار باید اجرایی شود. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر جمعیت تحت پوشش در این طرح را ۳۵۷ هزار نفر برشمرد و گفت: متقاضيان سرمايه گذاری واجد شرايط مي توانند تا سه شنبه ۱۶ خرداد جهت دريافت اسناد ارزيابي كيفي به سامانه تداركات الكترونيك دولت (ستادايران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمايند. وی خاطر نشان کرد: پس از بررسي مدارک ارزيابی سرمايه گذاران، از متقاضيان واجد شرايط جهت شركت در مزايده و تهيه و ارسال پيشنهاد مالی دعوت بعمل خواهد آمد.

[کد خبر:AJ41904]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب