آینه جم، فرماندار شهرستان عسلویه گفت: جانبازان و ایثارگران نقش مهمی در ترویج وحدت در عسلویه دارند.

به گزارش آینه جم،  عبدالله نادری پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار جمعی از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس اظهار کرد: همه باید در برابر برجام که یک قانون شده است تمکین کنند و در اجرای همه مفاد آن وحدت رویه از خود نشان دهند و در برابر حکم رهبری مطیع باشند.

وی افزود: برجام با تایید در تمامی سطوح ملی و موافقت رهبری، اکنون شکل قانونی به خود گرفته است و قابل اجرا برای همه دستگاه‌ها و سایر بخش‌ها است و هرگونه جریان‌سازی و جنجال‌آفرینی که باعث برهم زدن آرامش روانی در جامعه شود قابل قبول نیست.

نادری به فراهم کردن شرایط لازم بر اجرای برجام اشاره کرد و افزود: باید آمادگی لازم در شرایط پس از تحریم در قطب انرژی کشور وجود داشته باشد تا بتوان از زمان ایجاد شده نهایت استفاده را کرد.

فرماندار شهرستان عسلویه به توجه دولت به امور جانبازان و ایثارگران اشاره کرد و گفت: تاکیدات خاص رئیس جمهور بر توجه به حل مسائل و مشکلات و حفظ شان و جایگاه بالای مادی و معنوی آنان در جامعه است.

نادری به نقش مهم رزمندگان عسلویه در حفظ وحدت و همدلی در جنگ و پس از آن اشاره و اظهار کرد: تمام مسئولان باید با اهتمام جدی نسبت به حل دغدغه‌های این قشر سربلند جامعه داشته باشند، و برنامه‌ای تدوین شود تا اسناد زنده اقتدار و شرف جمهوری اسلامی ایران همیشه در اهتزاز باشد.http://media.mehrnews.com/d/2015/11/11/4/1901224.jpg

[کد خبر:AJ9695]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب