آینه جم،بارش های باران در شهرستان جم که از پیش ظهر روز سه شنبه شروع و در اواخر روز چهارشنبه به پایان رسید موجب تخریب سد روستای چاهه شد.

 به گزارش آینه جم به نقل از آوای جم،طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه، شهرستان جم بیشترین مقدار بارندگی را در کل کشور داشت.

در پی بارش رحمت الهی در شهرستان جم یکی از سدهای بزرگ این شهرستان واقع در روستای چاهه تخریب شد.

عباس هوشمند رئیس شورای اسلامی روستای چاهه در خصوص شکسته شدن سد واقع در این روستا اظهار داشت: حدود دو سال است که پیگیر مرمت و بازسازی سد روستای چاهه بودیم ولی متاسفانه گوش شنوایی در شهرستان جم وجود ندارد.

هوشمند با انتقاد از مسئولان شهرستان اظهار داشت:متاسفانه سیل بندهایی که احداث می شود نیمه کاره رها شده و مجددا در جاهایی دیگر شروع بکار می شود.

رئیس شورای اسلامی روستای چاهه اضافه کرد حفظ بیت المال می بایست الویت اول مسئولین باشد که یکی از راه های آن برنامه ریزی مناسب جهت هزینه کرد اعتبارات است.

وی گفت امیدوارم فرماندار شهرستان دستور سریع دهد تا مرمت این سد انجام گیرد چرا که اگر سریع اقدامی برای سد چاهه صورت نگیرد در بارش های آتی اثاری از این سد باقی نمی ماند.

تصاویر:

[کد خبر:AJ9746]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # مهیار 1394-08-22 12:08
شوراهای محترم روستالطفابه دیگر گوشه روستانگاهی بکنیدتابدانیدمو قعی بارندگی اب به سمت خانه های مردم هجوم میاوردوباعث تخریب دیوارها میشودعلت چیست سمت قببله روستا یا باید از دود اشغال در عذاب باشند یاباید به وسیله سدهای که به وسله خار وخاشاک جلوی رودخانه ریخته میشود توسط شهرک پردیس تادر هنگام بارندگی برداشته شود واب رودخانه به سمت خانه های مردم هجوم اوردپیگیری کنید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # اسدالله 1394-08-22 16:09
خداخیربشان بده یک دوشب جلوتراز اینکه باران بیادطی یک حمله جوانمردانه سدی که به مدت چند سال شهرک زحمت کشید بودتمام اشغال وخار خاشاک ریخته بود دردهانه رودخانه به اتش کشیداند وگرنه اب پشت این سد جمع می شد ویکدفعه این سد شکسته میشد چه اتفاقی می افتادازبوی بد دود تا اسایش خود ساکنین نیزگرفته بود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب