آینه جم: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و هیئت همراه ۱۶ آذر به بوشهر سفر می‌کند.

به گزارش«آینه جم»؛ حسین دلشب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به سفر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در 16 آذر به بوشهر اظهار داشت: در سفر معصومه ابتکار به بوشهر برنامه‌های مهمی تدارک دیده شده که سخنرانی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو از آن جمله است.

وی با بیان اینکه سخنرانی  معصومه ابتکار در بین دانشجویان دانشگاه آزاد و علوم پزشکی بوشهر است تصریح کرد: نشست با فعالان زیست محیطی، قضات دادگستری، سازمان‌های مردم نهاد و فعالان اجتماعی از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به بوشهر است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر شرکت در نشست شورای اداری استان بوشهر را از دیگر برنامه‌های معصومه ابتکار به بوشهر دانست و گفت: حضور در برنامه سیمای مرکز بوشهر و تشریح برنامه‌های دولت در زمینه زیست محیطی برنامه سفر ابتکار به بوشهر است.

دلشب جایگاه مهم  حفاظت محیط زیست در جامعه را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: در بودجه سال آینده دولت توجه ویژه‌ای به اعتبارات و طرح‌های زیست محیطی و حفاظت محیط زیست  کرده که نشان از اهمیت این  موضوع است.

وی همکاری بین‌المللی برای جلوگیری از  پدیده ریزگردها را از برنامه‌های مهم سازمان حفاظت محیط زیست دانست.

[کد خبر:AJ19466]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب