آینه جم:کلینت ایستوود تقریبا ۱۰۰ ساله با شریک زندگیش که ۳۳ سال از او کوچک تر است در مزرعه ای زندگی می کنند که از هر دو آنها مسن تر است.

به گزارش«آینه جم» به نقل از روزیاتو؛ کلینت ایستوود تقریبا ۱۰۰ ساله با شریک زندگیش که ۳۳ سال از او کوچک تر است در مزرعه ای زندگی می کنند که از هر دو آنها مسن تر است.

کلینت هشت فرزند دارد و سابقه درخشان حرفه ای او به عنوان بازیگر و کارگردان بر کسی پوشیده نیست. او در دهه ۶۰ میلادی پس از حضور در «سه گانه دلار» در نقش مردی بی نام به شهرتی همیشگی رسید. او از آن زمان تاکنون فیلم های متعدد دیگری را بازی و کارگردانی کرده و با وجود سن بالا هنوز قصد بازنشستگی ندارد.

میراث آقای بازیگر با 8 فرزند و چند شریک زندگی!

کلینت ایستوود و شریک زندگی فعلی او

اما تنها شهرت او بازیگر و کارگردانی نیست. سابقه روابط عاشقانه متعددش از دیگر مواردی است که نام او را مطرح کرده است. او روابط جدی و گاه به گاه زیادی داشته است. که حاصل آن هشت فرزند اوست.

میراث آقای بازیگر با 8 فرزند و چند شریک زندگی!

ایستوود اولین بار در سال ۱۹۵۳ با مگی جانسون که یک مدل بود ازدواج کرد. علیرغم اینکه ازدواج آنها سی سال به طول انجامید، در سال ۱۹۸۴ طلاق گرفتند. کلینت در ۱۹۹۶با همسر دوم خود دینا رویز ازدواج کرد. او گمان می کرد که دینا رویز زنی است که برای همیشه با او می ماند. اما این زوج در سال ۲۰۱۳ پس از ۱۷ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند.

میراث آقای بازیگر با 8 فرزند و چند شریک زندگی!

البته این دو ازدواج تنها روابط او نبودند. او در طول ازدواج اولش و تا فاصله ازدواج دومش با چهار زن دیگر تا آنجا که رسانه ها می دانند در ارتباط بود. کلینت ایستوود بعد از یک سال از جدایی دومش، با شریک زندگی فعلی خود کریستینا ساندرا آشنا شد. آن دو تا به امروز با هم هستند. بیشتر فرزندان او مانند پدرشان در صنعت سینما مشغولند و اولین حضورشان هم در فیلم های خود اوست.

میراث آقای بازیگر با 8 فرزند و چند شریک زندگی!

او هم اکنون در مزرعه خودش Mission Ranch در شهر کارمل زندگی می کند. مزرعه ای که در اوایل سال ۱۸۵۰ ساخته شد و زمانی که ایستوود آن را خریداری کرد تقریباً در حال فروپاشی بود. او از آن زمان تا به حال بازسازی های متعددی را در این ملک انجام داده است.

میراث آقای بازیگر با 8 فرزند و چند شریک زندگی!

ایستوود زمانی شهردار شهر کارمل هم بود. در دهه ۸۰، ایستوود می خواست ملک دیگری را که مالک آن بود بازسازی کند، اما شورای شهر اجازه نداد. او که متوجه شد بسیاری از ساکنان دیگر نیز همین مشکل را دارند، شورای شهر را به دادگاه کشاند و پیروز شد. یک سال بعد، او برای شهرداری نامزد شد و با قاطعیت پیروز شد. این مزرعه خاطرات زیادی را برای ایستوود در خود جای داده است. همان جا اولین فیلمش را کارگردانی کرد و عاشق این مکان شد.

میراث آقای بازیگر با 8 فرزند و چند شریک زندگی!

ایستوود در سال ۲۰۲۱ به مرز ۹۱ سالگی رسید اما از سرعتش کم نمی شود. 

Cry Macho جدیدترین اثر او به عنوان کارگردان و بازیگر در سال ۲۰۲۱ است.

[کد خبر:AJ39049]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب