آینه جم؛ اوجی وزیر نفت طی بخشنامه‌ای تمامی شرکتهای تابعه وزارت نفت را ملزم به پرداخت کلیه مصوبات ماده ده جهت ترمیم حقوق کارکنان وزارت نفت نمود. 
طبق نامه وزیر نفت ذکر شده با توجه به شرایط کاری پرخطر پرسنل زحمتکش وزارت نفت در مناطق عملیاتی و ستادی و همچنین حجم بالای وظایف کارکنان این وزارتخانه، قدردانی های لازم و شایسته از زحمات این کارکنان خدوم در طی سنوات گذشته صورت نگرفته و اکنون پس از سالها وقت آن رسیده تا پاسخ لازم به نیازهای معیشتی این عزیزان صورت پذیرد، لذا کلیه حقوق و مصوبات حقوقی مصوب در ماده ده حقوق و دستمزد از شهریور ماه سال ۱۴۰۱ قابل پرداخت بوده و مابه التفاوت مطالبات از سال ۱۳۹۳ طی ماه‌های آینده قابل پرداخت می‌باشد. 
همچنین جهت قدردانی از مدیران مناطق عملیاتی که فرماندهان خط مقدم جهاد اقتصادی میباشند، سقف پرداخت حقوق و دستمزد به ۹۳۵۰۰۰۰۰۰ ریال در سال ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد. و پایه حقوق کلیه کارمندان متناسب با مدرک تحصیلی بطور  میانگین مبلغ دو میلیون تومان از شهریور 1401 در کارت حقوق به پایه حقوق قبلی اضافه خواهد گردید.
چنانچه طبق تصویب‌نامه موازی در سایر ادارات دولتی افزایشی در حقوق و دستمزد کارکنان ادارات دولتی صورت گیرد، وزارت نفت افزایش متناسب را در حقوق و دستمزد لحاظ خواهد کرد.
[کد خبر:AJ39930]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب