0000000000000000000000000283115.jpg

 

آینه جم- در پی خبری مبنی بر برکناری مدیر منابع انسانی در شرکت کیمیای پارس خاورمیانه در برخی از رسانه ها با  ‌درج عباراتی چون بومی ستیزی برای این مدیر وسایر موارد اتهامی؛  جمعی از نیروهای بومی و متخصص حاضر در این مجموعه ضمن اعلام حمایت قاطع خود از مدیر منابع انسانی این شرکت اعلام کردند با توجه به مدت کوتاهی که این مدیر به مجموعه اضافه شده است روند آرامش و فضای همدلی در شرکت ایجاد شده و حمایت هایی که در زمینه احقاق حقوق پرسنل شرکت صورت گرفته خود مبین این موضوع است.
 
باتوجه به اینکه تمامی روسای زیر مجموعه این مدیریت نیروهای توانمند بومی هستند که توانسته اند با مدیرمنابع انسانی چالشهای این حوزه را در همین مدت کوتاه چند ماهه بهترین شکل به سرانجام برسانند خود گویای این مهم است که نقش مدیر منابع انسانی مثبت و تاثیر گذار بوده است.
 
در پایان نیروهای بومی و غیر بومی به نقش مثبت و تعیین کننده مدیر منابع انسانی شرکت کیمیای پارس خاورمیانه صحه می گذراند و بر ادامه همکاری شرکت با این مدیر لایق مجموعه خود تاکید دارند و نقش وی را در حل تعارضات و روشن نمون مسیر پیش رو مهم و ارزشمند تلقی می کنند.
 
امید می‌رود آقای زارع پور مدیر عامل هلدینگ پتروفرهنگ نيز صداي همکاران خود در کیمیای پارس خاورمیانه بشنود و از مدیر توانمند منابع انسانی شرکت حمایت کند. 
[کد خبر:AJ46078]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب