ContentImage49200.jpg

آینه جم ، عبدالعزیز احمدزاده : سجادی سه دوره عضو شورای اسلامی شهر جم و حضور چندین ساله در ریاست شورای شهر و حدود دو سال مدیریت آموزش وپروش جم شهرستان جم و انتخاب به عنوان مدیر برتر کشور با سابقه درخشان کاندیدای معاونت فرمانداری عسلویه شده است.

وی با راه اندازی نهضت مدرسه سازی و بهبود رتبه های آموزش و پرورش جم در بحث کمی و کیفی، خود را به عنوان قوی ترین مدیر آموزش وپروش استان و جز مدیران نخبه کشوری مطرح کرده است قطعا دولت تدبیر و امید نیز فرصتی برای پیشرفت مدیران دلسوز و برتر خواهد بود.

مطرح شدن حضور سجادی در عسلویه خبری خوشحال کننده برای مردم خواهد بود سجادی که از گزینه های جدی فرمانداری عسلویه و دیر دراوایل ریاست جمهوری روحانی بوده ، یقین داشته باشیم آمدن چنین مدیری در صورت قطعیت،کنار مدیرتوانمندی همچون آقاي نادري نماينده اجرايي دولت تدبيرواميد در شهرستان می توانند باعث گشایش بسیاری از مشکلات از جمله حوزه آموزش و پرورش، اشتغال و بهداشت و غیره خواهد شد.

عسلویه به مدیران قوی و کاردان نیاز دارد نه این که آزمایشگاه تربیت نیروی انسانی باشد و بعد از آن هم را به جای دیگر منتقل شوند.ضمن قدردانی از تلاش های آقای بهادری از مدیران لایق و دلسوز که همیشه در کنار مردم بودند ؛ همه ما ها به درایت وکاردانی فرماندار محترم شهرستانمان ایمان داریم .

نکته دیگر اینکه انتخاب معاون حق یک مدیر است قطعا تصمیم فرماندار که پاسخگوی عملکرد خود نیز خواهد بود به صلاح مردم شهرستان است همه مردم ، فعالان اجتماعی و سیاسی و مدیران ادارات باید به این تصمیم در صورت قطعیت احترام بگذاریم و همراه و حامی این مجموعه باشیم.

امروز عسلویه به همدلی و همراهی همه نیاز دارد، قطعا پرورش نیروی بومی توانمند و نسلی که بتواند ادامه دهنده راه این بزرگان باشد بودن در کنار چنین مدیران توانمندی است، کما اینکه کم و بیش فرماندار محترم از وجود نیروهای بومی در مجموعه فرمانداری وسایر ادارات تاجایی که امکان داشته باشد استفاده کرده اند و آینده نیز قطعا استفاده خواهند کرد.

عبدالعزیز احمدزاده /فعال اجتماعی ورسانه ای بندرنخل تقي

[کد خبر:AJ17240]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+2 # معلم 1395-05-09 16:43
چراغي كه به خانه رواست به مسجدحرام است
تاثيرات مفيدومثمرحضوراق اي سجادي درمديريت اموزش وپرورش شهرستان جم بر هيچكس پنهان نيست كاش خودايشان اصلاباين موضوع تن ندن..اولاچندماه تاانتخابات نمانده ثانياهيچوقت ارزش مديريت اموزش وپرورش زادگاه خودشان كه ثابت كردن واقعابراش ارزش قايلن وارق واقعي دارن كمترازمعاونت يه فرمانداري نيست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # محمد جوهری 1395-05-10 10:21
با نظر آقا معلم کاملا موافق هستم. واقعا چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است و امیدوارم جناب سجادی زاده عزیز به هیچ عنوان این پست را نپذیرند و با قاطعیت دست رد بر سینه این پیشنهاد و پیشنهاد دهنده بزنند. آموزش و پرورش اساس و پایه و خمیرمایه واقعی هرگونه پیشرفت و توسعه و ترقی است و اتفاقا تمام گرفتاری های امروز ما به دلیل کم توجهی به این امر بسیار مهم در طول سالیان متمادی و متوالی بوده است. شک نکنید که اگر آموزش و پرورش درست نشود هیچ چیز درست نخواهد شد. با وجود پتاسیل های بالای منطقه در زمینه نیروی انسانی(دانش آموزان مستعد) فقط امکانات لازم و یک باغبان مجرب و دلسوز برای منطقه ضروری است. کسب رتبه ها و عناوین مختلف دانش آموزان جمی و آموزش و پرورش جم هرچند قطعاحاصل تلاش جمعی است ولی در این میان نقش جناب سجادی زاده،نقشی اساسی بوده است. با توجه به کمبودات فراوانی که در زمینه آموزش و پرورش داریم قطعا ماندگاری جناب سجادی زاده جهت رفع این نواقص و مشکلات، بسیار ضروری است. موضوع انتخابات نیز کاملا درست است و معلوم نیست بعد از چند ماه چه اتفاقاتی خواهد افتاد و با تغییر احتمالی دولت چه مواردی پیش خواهد آمد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب